۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۰:۴۳
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85625805
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشاور وزیر اطلاعات: جمهوری اسلامی موازنه قدرت را  در جهان تغییر داد

اهواز- ایرنا- مشاور وزیر اطلاعات گفت: موازنه قدرت در جهان با ظرفیت‌سازی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه تکنولوژی، هسته‌ای، موشکی و نفود منطقه‌ای، تغییر کرده است.

به گزارش ایرنا ، مشاور وزیر اطلاعات شنبه شب در جمع علما، طلاب و روحانیون استان، مسوولان و جمعی از مردم ولایتمدار و انقلابی اهواز با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان و ضرورت حمایت از جبهه مقاومت، اظهار کرد: امروز اقتدار دفاعی ایران اسلامی و قدرت عمل آن در منطقه برای کشورهای غربی به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی، قابل پذیرش نیست.

وی افزود: جهان غرب و مستکبران از اقتدار نظام جمهوری اسلامی به خشم آمده‌اند چرا که با وجود هزینه میلیاردها دلار در کشورهای منطقه از جمله عراق، می دانند که نبض قدرت و نفوذ در منطقه همچنان را در دست نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مشاور وزیر اطلاعات تصریح کرد: پس از عملیات بزرگ طوفان الاقصی اقتدار جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان در منطقه چندین برابر شد و اکنون نیز شرایط به جایی رسیده که جبهه‌های مقاومت از سراسر منطقه، نقطه به نقطه سرزمین‌های اشغالی را برای صهیونیست‌ها ناامن کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی پس از تبلیغات فراوان و پیشروی زمینی به سمت لبنان، هنوز بعد از یک هفته حتی یک وجب نتوانسته به این منطقه نفود کند و هر بار که اقدامی صورت داده، تلفات سنگینی را متحمل شده است .

این مقام مسئول وزارت اطلاعات یادآور شد: در چندین هفته اخیر حدود ۸۰ کشته و صدها مجروح بر دست رژیم صهیونیستی مانده و نظامیان این رژیم دیگر در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت نمی‌کنند.

وی بیان کرد: ناامن شدن منطقه برای رژیم صهیونیستی به واسطه شهامت، قدرت و روحیه شهادت طلبی حزب‌الله رقم خورده است ؛ اگرچه شهادت سید حسن نصرالله درد بزرگی است که هیچگاه از یاد نخواهد رفت اما جنبش حزب‌الله قائل به یک فرد نیست و صدها سید حسن نصرالله در مکتب این مجاهد شهید پرورش یافته اند.

مشاور وزیر اطلاعات تاکید کرد: حزب‌الله قدرتمند، با انگیزه و پر انرژی به مسیر خود ادامه داده و قطعا رژیم صهیونیستی روزهای به مراتب سخت‌تری را به همراه تلفات انسانی بیشتر، پیش رو خواهد داشت.

به گزارش ایرنا ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهر امسال به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله «حاره حریک» در ضاحیه بیروت را بشدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

در این حملات، مجاهدانی همچون سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه گذشته از کشف پیکر شهید سردار عباس نیلفروشان که در حمله تروریستی صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت به شهادت رسیده بود، خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha