نماینده مجلس: مسائل شهرستان پردیس با کمک دستیاران مردمی قابل حل است+فیلم

پردیس - ایرنا - نماینده حوزه انتخابیه تهران و معین شهرستان پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات این شهرستان را با کمک دستیاران مردمی رصد و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی برطرف می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، مجتبی زارعی شامگاه شنبه در حاشیه ملاقات عمومی با شهروندان در مسجد جامع شهر پردیس اظهار داشت: رسیدگی و رفع مشکلات این شهرستان کاری جمعی است که با همراهی شهروندان می توانیم برای آن اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: مجمع نمایندگان مناطق را تقسیم کردند و از بین ۳۰ نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس برای هرمنطقه یک معین تعیین شده است.

نماینده مجلس: مشکلات شهرستان با کمک دستیاران مردمی قابل حل است

نماینده حوزه انتخابیه تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تعیین نماینده معین برای حوزه های انتخابیه در شهرستان ها به معنای رفع تکلیف از سایرنمایندگان حوزه انتخابیه نیست و همه نمایندگان مکلف به رسیدگی به امور حوزه انتخابیه خود در تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هستیم.

زارعی افزود: در شهرستان پردیس نظام جامع مسائل شهرستان تهیه شده اما مسائل هنوز باقی مانده است که رفع آن نیاز به رسیدگی دارد.

وی توضیح داد: در گام اول با کمک شهروندان آگاه به امور شهرستان دستیار رسیدگی به وضعیت مناطق صنعتی، مسکن مهر، بهداشت و درمان، ورزش ودیگر حوزه های شهرستان تعیین می شود و پس از دریافت گزارشها، ما حلقه واسط شما و دستگاه اجرایی مورد نظر هستیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی معین شهرستان پردیس اعلام کرد: ۳۰ نماینده حوزه انتخابیه تهران علاوه بر اینکه مناطق را بین خود تقسیم کردیم، ۳۰ نفر را در ۷ تا ۸ گروه نظیر مسئول مدیریت حوزه های مربوط به ثبت احوال، شورای تامین،سلامت، بهداشت ودرمان،عمرانی و سایر موضوعات تقسیم بندی کردیم.

زارعی اظهار داشت: در پی حضور ۱۵ نماینده مجلس در پردیس مصوباتی در نشست به تصویب رسید که برخی از آنها مانند تامین آمبولانس هنوز اجرایی نشدند، این موارد باید رصد و با تذکر کتبی و یا شفاهی به مسئول مربوطه با همراهی نمایندگان مجلس پیگیری شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دراولین فرصت ساماندهی برای ۴ سال پیش رو را با ایجاد نهادی به نام اندیشکده اجرا می کنیم تا در حوزه های مختلف ورود کرده و با گزارش سیاستی مجزای قابل مطالبه مشکلات را با همراهی دستیاران و کارگروهها مرتفع کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها یادآور شد: کسی که می تواند وزیر و سایر مسئولان را پاسخگو کند رسانه است و در این راستا باهمراهی نمایندگان خبرگزاری ها در شهرستان کارها را به خوبی می توانیم پیش ببریم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha