۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85625951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهسازی و روکش آسفالت ۵۰ کیلومتر از راه‌های ملایر

همدان- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: بهسازی و روکش آسفالت ۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان در راستای ارتقای کیفیت و افزایش احساس ایمنی و رضایت کاربران جاده‌ای در نیمه نخست امسال اجرا شد.

«هاشم اسکندریان» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه روکش آسفالت و بهسازی محورهای روستایی و اصلی این شهرستان در دستور کار قرار گرفت افزود: در همین راستا تاکنون عملیات اجرایی روکش ۳۷ کیلومتر از راه‌های روستایی و شریانی و بهسازی سطح رویه ۱۳ کیلومتر از راه‌های اصلی با اجرای آسفالت حفاطتی(اسلاری سیل) انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: با توجه به پروژه‌های فعال روکش در محور همدان- ملایر و محور بروجرد- ملایر، در صورت مساعد بودن شرایط جوی به رکورد ۶۰ کیلومتر روکش در سال جاری خواهیم رسید که تحول خوبی در کیفیت رویه آسفالتی راه‌های این شهرستان ایجاد خواهد کرد.

اسکندریان بیان کرد: در راستای اصلاح و ایمن‌سازی نقاط دارای تصادف، ۲ پروژه تکمیل و آسفالت پیچ سالوک در محور "ازناو" به خنداب و ساماندهی تقاطع "حسین‌آباد شاملو" در محور جوکار به "خیرآباد" با پیشرفت ۳۰ درصدی در دست اقدام است که در صورت تامین به موقع اعتبارات امسال به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و نقاطی که احتمال وقوع تصادف داشتند، اصلاح و ایمن‌سازی شد که در این راستا سال گذشته نیز طرح‌های بی‌نظیری در اصلاح نقاط حادثه‌خیز در این شهرستان انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: عملیات اصلاح نقاط حادثه‌خیز در ۱۶ نقطه شامل خاکریزی و تعدیل شیب شیروانی نقاط پرتگاهی، شانه‌سازی، اصلاح تقاطع‌ها و پیچ‌ها، اجرای جداکننده نیوجرسی، آشکارسازی دماغه‌ها، رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها، احداث دوربرگردان و تعریض پل‌ها است.

اسکندریان یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۰ کیلومتر خط‌کشی در سطح جاده‌های این شهرستان اجرا شده و خط‌کشی راه‌های شریانی نیز تا پایان سال در دستور کار است.

وی گفت: شهرستان ملایر داری ۹۱۱ کیلومتر انواع راه است که بخش قابل توجهی از ترافیک عبوری غرب به جنوب کشور از محورهای این شهرستان عبور می‌کند.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای ۹۱۱ کیلومتر انواع راه است و محورهای همدان- ملایر- اراک و ملایر- بروجرد جزء کریدورهای مهم حمل و نقل جاده‌ای غرب کشور محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha