رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون:به هشت آمبولانس جدید نیاز داریم

شیراز - ایرنا - رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: به دلیل فرسودگی ناوگان اورژانس ۱۱۵ کازرون و بالا بودن هزینه تعمیر و نگهداری آمبولانس برای ارایه خدمات بهتر نیاز است هشت دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس کازرون اضافه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان کازرون کریدور سه استان جنوب به شمال کشور است و ترافیک بالا و کوهستانی بودن مسیرهای اصلی در جاده‌های پیرامون این شهرستان زمینه‌ای برای حوادث تصادفات منجر به فوت را فراهم کرده؛ این درحالی است که اورژانس کازرون برای خدمات‌دهی به مراجعه‌کنندگان از امکانات قابل‌توجهی برخوردار نیست.

رییس اورژانس کازرون ادامه داد: اورژانس کازرون در حال حاضر ۱۰ آمبولانس دارد که هشت دستگاه از این آمبولانس‌ها دچار فرسودگی شده‌اند و تنها ۲ آمبولانس آن برای استفاده مناسب است؛ لذا با پیگیری نماینده مردم کازرون وکوهچنار، اخیراً یک دستگاه آمبولانس تویوتا مجهز به تجهیزات کامل پزشکی به ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان اضافه شده است.

جمشیدی اضافه کرد: البته ناوگان اورژانس کازرون نیاز به هشت آمبولانس جدید دیگر نیز دارد و اضافه شدن این آمبولانس‌ها به این ناوگان قطعا موجبات افزایش رضایتمندی مردم و خدمات درمانی سریع‌تر در تمام مناطق تحت پوشش این شهرستان را فراهم می‌کند.

او با بیان اینکه ۱۰ پایگاه ۱۱۵ در محورهای شهرستان به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات مشغول هستند، گفت: این پایگاه‌ها ماهانه بطور میانگین به یک هزار و ۲۰۰ مصدوم اورژانسی خدمات ارائه می دهند که ۴۰۰ نفر از مصدومان به تصادفات اختصاص دارد.

کازرون در فاصله ۱۴۳ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha