۵۵ درصد شرکت‌های نمایشگاه ایپاس دانش‌بنیان هستند

تهران - ایرنا - معاون هماهنگ کننده بنیاد تعاون فراجا دستاوردهای بومی حوزه امنیت را در کشور در بالاترین سطح دانست ‌و گفت: امسال ۵۵ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه ایپاس(پلیس،امنیت، ایمنی) دانش‌بنیان هستند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد قاسم ناظر روز یکشنبه در نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌الملل پلیس، امنیت و ایمنی (ایپاس)به شرکت های شرکت کننده این دوره نمایشگاه اشاره کرد و گفت: حدود ۲۰ درصد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دولتی بوده و باقی شرکت ها از بخش خصوصی هستند.

وی به حضور شرکت‌های خارجی در این دوره نمایشگاه اشاره کرد و گفت: امسال استقبال خوبی از کشورهای مختلف شده است و حدود ۱۵ شرکت فقط از کشور چین حاضر خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده بنیان تعاون فراجا اظهارداشت: مجموع شرکت‌های حاضر در نمایشگاه امسال ۲۵۰ شرکت در ۱۸۰ غرفه هستند.

سردار قاسم ناظر به بازدید ۸۰ هزار نفر از نمایشگاه ایپاس سال گذشته اشاره کرد و گفت: نقش رسانه ها در جذب مخاطب و بازدیدکنندگان و آگاهی مردم از دستاوردهای حوزه امنیت می تواند بخش قابل توجهی از آسیب بزهکاری را کاهش دهد.

به گفته او، پابندهای الکترونیک، دوربین البسه، سامانه های هوشمند ترافیکی و بسیاری از تجهیزات کنترل هوشمند پلیس در حوزه آسیب‌های اجتماعی و جرم نتیجه دستاوردهای شرکت‌های مرتبط با امنیت و نمایشگاه ایپاس است که اکنون در اختیار پلیس قرار گرفته است.

وی برلزوم ارتباط مستقیم مردم با تجهیزات ایمنی و امنیت تاکید کرد ‌و افزود: بخشی از تامین امنیت باید توسط خود مردم و شهروندان صورت گیرد که این مسئله مستلزم استفاده از تجهیزات ایمنی است.

به گفته معاون هماهنگ کننده بنیاد تعاون فراجا، لازم است مردم به این تجهیزات دسترسی داشته ‌و از آن استفاده کنند که این نمایشگاه محل مناسبی برای دسترسی مردم به این اطلاعات است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس ۳۰ مهر به مدت چهار روز و تا سوم آبان ماه ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha