۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1405
کد خبر: 85626086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باران پاییزی در راه شمال آذربایجان‌غربی است

۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱
کد خبر: 85626086
باران پاییزی در راه شمال آذربایجان‌غربی است

ارومیه- ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: نیمه شمالی استان از امروز /یکشنبه/ با عبور امواجی کم دامنه از تراز میانی جو و افزایش ابر، به طور موقتی بارانی خواهد بود.

مهدی صابری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش گرادیان فشاری در منطقه به ویژه در ساعت های بعدازظهر، شاهد وزش باد گاهی شدید در آذربایجان غربی خواهیم بود و این شرایط جوی تا پایان هفته در آذربایجان غربی پایدار است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته جو استان آرام و پایدار بوده و گزارشی از بارندگی ثبت نشده است.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان های مهاباد و پلدشت با دمای ۲۹ درجه بالای صفر گرم‌ترین و تکاب با دمای چهار درجه بالای صفر سردترین شهر استان بودند؛ در این مدت دمای ارومیه نیز بین هشت و ۲۷ درجه سانتی گراد در نوسان گزارش شد.

به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در هفته گذشته شاهد جوی آرام بود ولی در نواحی جنوبی وزش باد گاهی شدید وجود داشت که هشدارهای لازم در این باره توسط هواشناسی صادر شده است.

در این هشدار زرد از شهروندان خواسته شده تا اواخر هفته جاری از تردد در اطراف مسیل ها و رودخانه ها به ویژه در نقاط شمالی بپرهیزند.

همچنین به علت پیش بینی وزش تندبادهای لحظه ای از شهروندان خواسته شده تا از تردد در کوهپایه ها و نقاط مرتفع اجتناب کنند.

محکم سازی سازه های ساختمانی و بنرهای تبلیغاتی نیز به شهروندان توصیه شده است تا از خسارت های احتمالی پیشگیری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha