۲ هزار میلیارد ریال مطالبه مراکز درمانی کرمان از بیمه‌ها وصول شد

کرمان- ایرنا- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان و تشکیل جلسات متعدد در دادگستری ۲ هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی خصوصی و دولتی و داروخانه‌ها از بیمه‌ها وصول شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، سید مهدی قویدل روز یکشنبه افزود: اداره کل بیمه سلامت در مجموع یکهزار و ۹۱۴ میلیارد ریال و اداره کل بیمه تامین اجتماعی نیز ۲۹۰ میلیارد ریال از مطالبات بیمارستان‌های خصوصی و دولتی و داروخانه‌ها را پرداخت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای دستور رییس کل دادگستری استان کرمان در خصوص پیگیری پرداخت مطالبات مراکز درمانی استان کرمان و همچنین پیشگیری از ایجاد اخلال در روند خدمات درمانی به مردم، وصول بدهی بیمه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان اظهارداشت: ۲ جلسه تخصصی با موضوع بررسی علل پرداخت نشدن معوقات بیمه های استان به مراکز درمانی با حضور نمایندگان مراکز درمانی خصوصی و دولتی، داروخانه‌ها و بیمه‌ها در تاریخ‌های یکم و ۱۵ مهر برگزار و تصمیم لازم برای حل این مشکل اتخاذ شد.

وی همچنین تاکید کرد: مدیران بیمه‌های استان بایستی طی ۲ ماه آینده تمامی مطالبات معوق خود را به داروخانه‌ها، بیمارستان‌های دولتی و بیمارستان‌های خصوصی پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا چندی پیش مسئولان قضا از پرداخت نشدن مطالبات مراکز درمانی از بیمه ها در استان انتقاد و تاکید کردند که در این زمینه ورود کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha