استاندار: آذربایجان‌غربی به قطب مهم تولید تریلر در کشور تبدیل می‌شود

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تمرکز ویژه صورت گرفته بر روی سرمایه گذاری در بخش تولید استان گفت: با سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی، این استان به قطب مهم تولید تریلر در کشور تبدیل می شود.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در حاشیه بازدید یکشنبه های حمایت از تولید در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در کمتر از یک سال گذشته، با اقدامات انجام گرفته و جلسات مکرر مرکز خدمات، یکی از سرمایه گذاران بومی استان، سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد ریالی را در بخش تولید سه هزار و ۵۰۰ تریلر و همین طور رینگ کامیون با ظرفیت ۲۵۰ هزار رینگ در سال اجرایی می کند.

وی با اشاره به سیاست کلان تکمیل زنجیره های ارزش در تولید آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به اینکه این استان و شهرستان ارومیه یکی از قطب های تولید تریلر است، این پروژه نیز در همین راستا مصوب شد و حدود ۱۰ هکتار در فاز اول و ۱۰ هکتار در فاز دوم زمین واگذار شد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در کمتر از ۱۰ ماه، ۵۰ هزار مترمربع زیربنا در قالب سوله های تولید انواع تریلر و بونکر در قالب این پروژه در دست ساخت است، اظهار کرد: ۵۰ درصد پروژه به اتمام رسیده و تا پایان سال به بهره برداری و افتتاح خواهد رسید.

معتمدیان با اشاره به اهمیت تکمیل زنجیره ارزش تولید و ایجاد اشتغال ادامه داد: این پروژه برای ۶۰۰ نفر به طور مستقیم و یک هزار و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، این هفته صدو سی و سومین هفته یکشنبه های حمایت از تولید است که در حدود ۲ سال و هشت ماه گذشته برگزار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha