حامیان اصلی اسرائیل غاصب، مدعیان دروغین حقوق بشرند

تبریز-ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه حامیان اصلی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی مدعیات دروغین حقوق بشر هستند، گفت: استکبار جهانی با حمایت‌های خود از جنایات رژیم جعلی غاصب اسرائیل اهداف پلید صهیونیست ها را تعیین و ترسیم می کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، موسی خلیل اللهی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دستگاه قضایی آذربایجان شرقی، جنایت های وحشیانه ارتش صهیونی در سرزمین های اشغالی و لبنان را بی سابقه خواند و با بیان اینکه شهادت سیدحسن نصرالله موجب قوام و دوام هر چه بیشتر حزب الله شده است، افزود: امروز مدعیان حقوق بشر حامی رژیمی هستند که هیچ گونه حد و مرزی برای خود و دیگران را قائل نیست.

وی از پیشکسوتان دستگاه قضائی به عنوان دایره المعارف و مرجع ارزشمند قابل اتکاء نسل کنونی و آینده این مجموعه یاد کرد و با اشاره به جایگاه و نقش دستگاه قضایی در ایجاد فضای سالم و امن در کشور، یادآور شد: بدون تردید پیشکسوتان در طول سه دهه خدمت صادقانه نقش تعیین کننده ای در تامین امنیت و آرامش جامعه ایفا کردند.

وی سرمایه انسانی را از ارزشمندترین منابع دستگاه‌ها دانست و اظهار کرد: این مهم در دستگاه قضایی به جهت تاثیر مستقیم در آرامش جامعه، نقش متفاوت تری نسبت به سایر ارگان ها و سازمان ها ایفا می کند.

خلیل اللهی از قضات به عنوان محور اصلی و اساس ماموریت دستگاه قضایی یاد کرد و افزود: تمامی کارکنان مجموعه‌ در تمامی بخش‌ها اعم از ستادی، شعب و قضاوت در تحقق اهداف سازمانی نقش چشمگیری ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی و اساسی مجموعه دستگاه قضائی است، گفت: تمامی تلاش ما در جهت ارتقاء سطح رفاه و تقویت بنیه کارکنان در تمامی ابعاد متمرکز است.

در پایان این مراسم، با اعطاء لوح سپاس و هدایایی از زحمات و تلاش های ماندگار جمعی از پیشکسوتان حوزه قضایی که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمدند قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha