تداوم برتری تیم فوتسال شهدای گمنام مراغه در لیگ دسته یک

مراغه - ایرنا - تیم شهدای گمنام مراغه در دومین روز از مسابقات فوتسال امیدهای دسته یک کشور، که رقابت‌های گروه دوم آن با حضور ۶ تیم در این شهرستان در حال برگزاری است، برتری خود را حفظ کرد.

به گزارش ایرنا، عصر امروز، یکشنبه سه دیدار در سالن شهید کنعانی مراغه برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم شهدای گمنام مراغه با نتیجه چهار بر ۲ برابر مهمان خود «علی‌آباد کتول» به پیروزی رسید.

تیم فوتسال «آوای آسمان اراک» نیز در یک بازی حساس با نتیجه ۲ بر یک برابر «آران و بیدگل» پیروز شد و «هیات فوتبال گرمه» خراسان شمالی نیز برابر فولاد هرمزگان با نتیجه یک بر پنج متوقف شد.

چند و چون برتری شهدای گمنام در روز نخست

دیروز نیز در نخستین دیدارهای این مسابقات، تیم‌های «آران و بیدگل» و «فولاد هرمزگان» به تساوی بدون گل رسیده و تیم‌های «علی‌آباد کتول» و «هیات فوتبال گرمه» به تساوی سه بر سه رضایت داده بودند تا هر چهار تیم از کسب امتیاز کامل محروم شوند.

همچنین در ادامه مسابقات تیم‌ «شهدای گمنام مراغه» با نتیجه هفت بر ۲ برابر «آوای آسمان اراک» پیروز شد و برتری خود را در نخستین روز از این رقابت‌ها نشان داد؛ برتری قاطعی که در روز جاری نیز ادامه یافت و امیدها برای صعود این تیم به لیگ برتر را افزایش داد.

به گزارش ایرنا، ۶ تیم حاضر در این گروه طی دور رفت مسابقات در شهر «علی‌آباد کتول» رقابت کرده و تیم‌های فولاد هرمزگان و شهدای گمنام مراغه به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته بودند.

در دور برگشت مسابقات این گروه به میزبانی مراغه روزانه سه دیدار برگزار می‌شود و تیم‌ها به صورت دوره‌ای رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha