۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85627023
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بکارگیری ۸۵ نیرو برای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در زنجان

زنجان - ایرنا - رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات اداره کل جهاد کشاورزی استان زنجان از به کارگیری ۸۵ نیرو برای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در این استان خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم برای اجرای سرشماری به این نیروها ارائه می شود تا داده های دقیقی به دست آید.

جعفر خلفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سرشماری عمومی کشاورزی از بزرگترین طرح‌های آماری کشور و مهمترین فعالیت آماری بخش کشاورزی است، افزود: اطلاعات حاصل از این سرشماری، تأمین کننده نیازهای چارچوبی و آمارپایه این بخش است.

وی ادامه داد: سرشماری عمومی کشاورزی یکی از مهمترین منابع تأمین کننده داده های مورد نیاز بخش کشاورزی است و برای اقتصاد کشاورزی منطقه بسیار ضروری بوده از این رو اجرای دقیق و صحیح سرشماری مورد تاکید مجریان طرح است.

رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات اداره کل جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در راستای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی، دوره‌های آموزشی و توجیهی از سوی ستاد سرشماری استان و شهرستان‌ها برای عوامل اجرایی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است کشاورزان و بهره‌برداران در این سرشماری با مأموران و متصدیان سرشماری همکاری لازم را به عمل آورده و با دقت به پرسش‌های آمارگیران پاسخ دهند.

اجرای سرشماری عمومی کشاورزی از ۱۲ آبان شروع می شود و به مدت ۴۵ روز ادامه خواهد داشت.

آخرین سرشماری عمومی کشاورزی مربوط به سال ۱۳۹۳ است. ‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha