۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85627428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف یک فقره زمین خواری در ایجرود

۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85627428
کشف یک فقره زمین خواری در ایجرود

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محمد معصومی راد روز دوشنبه با بیان این مطلب افزود: ماموران پلیس آگاهی فردی را که در یکی از روستاهای شهرستان اقدام به تصرف غیر قانونی اراضی ملی کرده بود شناسایی کردند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: در این خصوص ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی و با حضور کارشناس منابع طبیعی به محل مورد نظر از توابع شهر زرین آباد اعزام شدند و با بررسی های میدان مشخص شد یک هتکار و پنج هزار متر از اراضی ملی به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

سرهنگ معصومی راد تصریح کرد: در این رابطه یک نفر احضار و ضمن اعتراف به جرم ارتکابی، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ایجرود ارزش ریالی این متراژ از زمین منابع طبیعی را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه بیش از چهار میلیارد ریال عنوان کرد.


توقیف ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور در معابر عمومی خبر داد و گفت: توقیف ۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف دستاورد این طرح است.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: طرح "آرامش و ایمنی معابر شهری" به منظور ارتقای ایمنی معابر شهری و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به مرحله اجرا در آمد.

وی اظهار داشت: در این طرح ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه به دلیل بر هم زدن آرامش عمومی مانند انجام حرکات خطرناک، تغییر وضعیت، آلودگی صوتی و بر هم زدن نظم عمومی در حالات غیرعادی توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ مهدیخانی به عزم جدی پلیس در رصد خودروهای متخلف و حادثه ساز در سطح معابر شهرستان با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات تاکید و خاطرنشان کرد: به طور قطع تخلفات متخلفین از دید پلیس پنهان نخواهد ماند.


توقیف چهار دستگاه خودرو شوتی و کشف کالای قاچاق در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده، از توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و کشف کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، توقیف یک دستگاه خودروی دنا، ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سمند شوتی در محور خدابنده – بیجار در دستور کار ماموران پلیس آگاهی خدابنده قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بعد از بازرسی دقیق این خودروها تعداد ۵۰ دستگاه خردکن، ۹۶ ثوپ کاپشن، ۵۲۵ ثوپ چتر و ۵۰ دستگاه وسایل ممنوعه به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به انتقال خودروها به پارکینگ، ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل شد و چهار نفر راننده خودرو به همراه کالاهای مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha