۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۱
کد خبر: 85627693
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صفحه اینستاگرامی متخلف در کرمان مسدود شد

۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۱
کد خبر: 85627693
صفحه اینستاگرامی متخلف در کرمان مسدود شد

کرمان - ایرنا - دادستان کرمان از مسدودسازی صفحه مجازی اینستاگرامی با بیش از ١٩٠ هزار دنبال‌کننده به دلیل انتشار محتوای غیراخلاقی، خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، مهدی بخشی روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: در پی رصد فضای مجازی، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ١٩٠ هزار دنبال‌کننده که گردانندگان آن‌ با انتشار و بارگذاری تصاویر و تبلیغات غیرمجاز و پخش مطالب توهین‌آمیز و مغایر با عفت و اخلاق عمومی، سعی در تخریب دین و مذهب داشتند، شناسایی شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، با انجام اقدامات تخصصی از سوی پلیس فتا و شعبه تخصصی رسیدگی به جرائم فضای مجازی در دادسرای کرمان، پس از تهیه مستندات با دستور قضایی ضمن حذف محتویات این صفحه و مسدودسازی آن، برای گردانندگان پرونده کیفری تشکیل شد.

این مقام عالی قضایی در استان کرمان به مروجان ناهنجاری‌ها و مطالب توهین‌آمیز در فضای مجازی هشدار داد: متأسفانه برخی افراد غیرمتعهد و سوء‌استفاده‌گر برای جذب دنبال‌کننده و کسب درآمد دست به هر کاری می‌زنند این در حالی است که تمام تحرکات هنجارشکنان در فضای مجازی تحت کنترل است و با افرادی که اقدام به نشر و بازنشر تصاویر و محتواهای نامناسب و خارج از عرف کنند، برابر مقررات و قوانین برخورد خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha