معاون برنامه‌ریزی، نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت منصوب شد

تهران- ایرنا- طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، «سعید شجاعی» به‌ سمت معاون برنامه‌ریزی، نوآوری و هوشمندسازی این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش ایرنا از وزارت صمت، طی حکمی از سوی «سیدمحمد اتابک» وزیر صنعت، معدن و تجارت، «سعید شجاعی» به‌ سمت معاون برنامه‌ریزی، نوآوری و هوشمندسازی این وزارتخانه منصوب شد.

در حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، برای شجاعی تصریح شده است که با سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت دقیق برای بهره‌برداری کامل از ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و تجاری کشور، تلاش برای تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام، افزایش سهم ارزش افزوده صنعت، معدن و تجارت در تولید ناخالص داخلی، همسوسازی فرآیندها و فعالیت‌های تولیدی و تجاری کشور با محوریت هوشمندسازی و ایجاد امنیت سایبری و نظارت و ارتقای ایمنی محیط کار، با جلب مشارکت تشکل‌های تخصصی اقدام کند.

شجاعی دارای دکترای مهندسی مکانیک و از پژوهشگران و فعالان حوزه اقتصاد و صنعت کشور است.

عضویت در هیات علمی دانشگاه، معاون دفتر انرژی صنعت و معدن، مدیر گروه صنعت و دبیر کارگروه حمایت از کالای ایرانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، عضو اصلی کارگروه خودرو نهاد ریاست جمهوری، عضو اصلی شورای علمی جامعه اندیشکده‌های ایران، عضو کمیته کسب و کار کمیسیون اقتصادی و کمیته صنعت کمیسیون زیربنایی مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو کارگروه ملی برنامه راهبردی لوازم خانگی بخشی، در کارنامه اجرایی معاون جدید برنامه‌ریزی، نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت دیده می‌شود.

گفتنی است، ذیل معاونت برنامه‌ریزی، نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت، یک مرکز با عنوان «نوآوری، هوشمندسازی و امنیت» و دفاتر «سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و پایش»، «محیط کسب و کار، طرح‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی» و «محیط کار، بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی» قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha