۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۱
کد خبر: 85627874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور/ شکست تیم ملاباشی یزد از بوشهر

یزد- ایرنا- تیم فوتبال ساحلی دهیاری ملاباشی یزد دوشنبه شب در دیداری خانگی در چارچوب دور نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم شهدای حیات داود بندرگناوه بوشهر شد.

به گزارش ایرنا، دور نهایی مسابقات فوتبال ساحلی لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران با شرکت هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و در نهایت تیم‌های اول هر گروه به لیگ برتر صعود می‌کنند.

در گروه اول رقابت‌های این مرحله تیم‌های دهیاری ملاباشی یزد، حیات‌داود بندرگناوه، شهرداری دشتی، ملوان انزلی و در گروه دوم چادرملو جوان اردکان، هدف سمنان، شهرداری چلیچه شهرکرد و ضامن‌آهو بندر گناوه حضور دارند.

در دور نخست لیگ دسته یک فوتبال ساحلی ایران ۱۲ تیم در چهار گروه سه تیمی رقابت کردند و ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی صعود کردند.

۱۷ سال قبل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش در محله محمودآباد یزد (مردآباد) توسط اهالی و برخی دلسوزان علاقه‌مند راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان یزد آغاز شد.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان‌دار هدایت تیم ملی بود. حضور سه تیم یزدی در این مسابقات علاوه بر ایجاد جذابیت و رقابت نفس‌گیر، نشان‌دهنده ظرفیت و جایگاه فوتبال ساحلی در استان است که طی سال‌های گذشته با همت و جدیت برخی از باشگاه‌ها، همراهی علاقه‌مندان و برنامه‌ریزی بدست آمده و سرمایه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود.

هم اکنون سه تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد، وحدت مهریز و چادرملو اردکان در لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور دارد.

استان یزد دارای ۵۵ هیات ورزشی و بیش از ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha