۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲:۰۱
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85628052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شبکه الجزیره از تجاوز نظامیان صهیونیست به خاک سوریه خبر داد

تهران- ایرنا- شبکه الجزیره از تجاوز زمینی محدود نظامیان رژیم صهیونیستی به خاک سوریه خبر داد.

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا، شبکه الجزیره به نقل از منابعی در استان قنیطره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌ای مقابل شهرک «الاصبح» ده‌ها متر وارد خاک سوریه شده است.

این منابع افزودند: نظامیان رژیم صهیونیستی حدود ۱۰۰ متر وارد خاک سوریه شده و با تخریب یک زمین کشاورزی اقدام به ایجاد خاکریز و مانع خاکی در منطقه کرده‌اند.

در روزهای گذشته بارها موضوع ورود نظامیان رژیم صهیونیستی به خاک سوریه توسط برخی رسانه‌های مخالف دولت سوریه و رسانه‌های ترکیه و قطر مطرح و توسط مسئولان سوریه تکذیب شده است.

شنبه شب نیز اخباری در این باره منتشر شده بود که پایگاه «سوریا الیوم» این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی هیچ ورودی به داخل خاک سوریه نداشته‌اند و اخباری که در این باره منتشر شده است، صحت ندارد.

«خالد اباظه» دبیر حزب بعث در استان قنیطره نیز، گفت: اخباری که درباره نفوذ نظامیان رژیم صهیونیستی به داخل استان قنیطره منتشر می‌شود، خیال پردازی است.

سوریا الیوم اعلام کرد که این خبرها توسط یک پایگاه خبری با نام «پاریس» منتشر شده است که از داخل اردن اداره می‌شود و شبه شبکه‌ای به نام «سوریا» که ترکیه‌ای است این خبر را به صورت گسترده تر منتشر کرد.

سوریا الیوم افزود: این شبکه هیچ ارتباطی با سوریه ندارد و سال‌هاست که دروغ و شایعه منتشر می‌کند.

برخی کاربران فضای مجازی نیز با تکذیب خبر ورود نظامیان صهیونیست به خاک سوریه اعلام کردند که دشمن صهیونیستی چندماه پیش، اقدام به برداشتن بخشی از سیم خاردار در منطقه جولان اشغالی کرده بود که در روزهای گذشته بار دیگر این سیم‌ها را به جای خود بازگرداند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha