قصاب متخلف در ارومیه یک میلیارد ریال جریمه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قصاب متخلف در ارومیه به علت عرضه و فروش گوشت فاقد مجوز به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

حسین نجف زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده یک واحد قصابی درخصوص عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی و عرضه و فروش گوشت غیر مجاز به میزان ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر پرداخت ۴۰ میلیون ریال از بابت رعایت نکردن ضوابط و مقررات بهداشتی برای تقلب (عرضه و فروش گوشت فاقد مجوز) به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در بازرسی از یک واحد قصابی بین جاده ای کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

جریمه سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریالی مبل فروش متقلب در خوی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده واحد مبل فروشی به خاطر تقلب در فروش مبل و میز غذاخوری خبر داد و اظهار کرد: میزان خسارت این فرد به شاکی به میزان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بود که پرونده آن در شعبه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

نجف زاده با بیان اینکه شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی تخلف انتسابی را محرز دانست، گفت: علاوه بر پرداخت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی، متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف شهرستان خوی گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد مبل فروشی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

به گزارش ایرنا، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان می توانند موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند تا در سریع ترین زمان بدان رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha