امام جمعه ارومیه: همکاری مجلس و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی ضروری است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه نمایندگان باید اتحاد و انسجام داشته و صف بندی ها و موضوعات قومی کنار گذاشته بگذارند، گفت: همچنین همکاری مجلس و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی که از دغدغه های مهم مردم به شمار می رود، ضروری است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز سه شنبه در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان آذربایجان غربی افزود: در راستای رفع مشکلات باید تفکر ملی داشته باشیم.

وی بر اهتمام ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد و ادامه داد: امروز مهم ترین مساله کشور اقتصاد است.

وی درخصوص مهمترین مشکلات استانی نیز اظهار کرد: مشکلات موجود در حوزه گمرک و صادرات، کمبود آب، محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین از جمله این موارد است که نمایندگان باید برای حل آن کمر همت ببندند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به موضوعات گردشگری و معادن غنی در استان اضافه کرد: گردشگری و معدن ظرفیت خوبی دارند که باید بر روی آن ها سرمایه گذاری صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد: امروز برای حل مشکلات استانی، نمایندگان باید وفاق جمعی داشته باشند و هرکجا هم لازم باشد، ما کنار شما بوده و از شما حمایت می کنیم.

وی گفت: خداوند بر ما لطف کرده و این حیات و مسوولیت را برای ما عطا فرموده بنابراین ما باید قدر این نعمت را بدانیم و شاکر درگاه الهی باشیم.

امام جمعه ارومیه شاه کلید موفقیت در امور را تقوا دانست و افزود: من این را به همه مسوولان بیان می کنم که اگر کسی تقوا را رعایت کند و خداترسی داشته باشد خداوند او را چه در زندگی شخصی چه در مدیریت های کلان موفق خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، دراین دیدار نمایندگان شهرستان های مختلف آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی نیز به ارائه نظرات، پیشنهادات و برنامه های خود پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha