مسکن مددجویان کمیته امداد در پویش «بنای همدلی» تعمیر و بازسازی می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در پویش ملی «بنای همدلی» با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی مسکن مددجویان تعمیر و بازسازی می‌شود

به گزارش ایرنا از کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری روز سه شنبه در نشست مشترک آغاز پویش ملی «بنای همدلی» افزود: در بسیاری استان‌ها تعمیر مسکن مددجویان با مشکلات اعتبار مواجه شده است که تدبیر بسیج سازندگی در راه‌اندازی پویش ملی «بنای همدلی» می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی با قدردانی از استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در تعمیر و بهسازی مسکن خانواده‌های نیازمند اظهار داشت: این یک ابداع جدید و یک اتفاق مبارک است که امیدواریم همه مسئولان پای کار باشند.

بختیاری با بیان اینکه زمان بسیار خوبی برای آغاز این پویش مردمی انتخاب شده است، ابراز امیدواری کرد که تا پیش از آغاز فصل بارش در استان‌ هدف عملیات تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان با همت گروه‌های جهادی و بسیج عمومی به اتمام برسد.

سه هزار واحد مسکن نیازمندان تعمیر و بهسازی شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت بالای گروه‌های جهادی گفت: گروه‌های جهادی به تازگی سه هزار واحد مسکن نیازمندان را تعمیر و بهسازی کرده‌اند و به همین دلیل به دنبال استفاده از این توان، در تعمیر منازل مددجویان هستیم.

سردار محمد زهرایی افزود: همکاری بسیج با کمیته امداد، اصولی، پایدار و دائمی است، پویش بنای همدلی در میان گروه‌های جهادی فراخوان شده که با استقبال گسترده گروه‌های جهادی، مقرر شد در یک برنامه هدفمند، منازل مددجویان کمیته امداد مرمت و تعمیر شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: پویش بنای همدلی تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و اطمینان داریم که عملکرد اثربخشی در این پویش ثبت خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha