۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۷
کد خبر: 85628981
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توخل در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس

۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۷
کد خبر: 85628981
توخل در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس

تهران- ایرنا- سرمربی سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی انگلیس، در آستانه توافق با سه‌شیرها است.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، با وجود گذشت چهار ماه از برکناری گرت‌ ساوت‌گیت از سرمربیگری تیم ملی انگلیس پس از ناکامی در قهرمانی در یورو ۲۰۲۴، سرمربی جدید سه‌شیرها معروفی نشده است و گمانه‌زنی‌ها ادامه دارد.

پس از مطرح شدن نام پپ گواردیولا در روزهای اخیر، امروز اسکای اسپورت گزارش داد که توماس توخل تبدیل به گزینه‌ اصلی برای جانشینی ساوت‌گیت شده است.

اتحادیه فوتبال انگلیس در حال مذاکره با نمایندگان سرمربی سابق بایرن مونیخ درباره شرایط قرارداد است و گفته می‌شود که او به زودی و به احتمال زیاد به عنوان سرمربی جدید انگلیس معرفی خواهد شد. البته توخل در فهرست گزینه‌های منچستریونایتد برای جانشینی اریک تن‌هاخ نیز قرار دارد.

پس از برکناری ساوت‌گیت، لی کارسلی، سرمربی تیم زیر ۲۱ سال، برای ۶ بازی انگلیس در لیگ ملت‌ها، به عنوان سرمربی موقت سه‌شیرها انتخاب شده است، اما شانس او برای رسیدن به این پست به طور تمام وقت، پس از شکست شوکه‌‎کننده ۲ بر یک مقابل یونان که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد، بسیار کاهش پیدا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha