۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۴
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85629043
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استفاده رژیم صهیونیستی از بمب خوشه‌ای در حمله به جبل لبنان

تهران – ایرنا – حزب الله لبنان اعلام کرد رژیم صهیونیستی در حمله به چند روستا از توابع شهر شوف در جنوب بیروت واقع در استان جبل لبنان از بمب‌های ممنوعه خوشه‌ای استفاده کرده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از رسانه‌های لبنان، دفتر اطلاع رسانی حزب الله در این باره اعلام کرد: دشمن صهیونیستی، بعد از ظهر امروز و در فاصله ساعات ۱۲:۳۰ تا ۱۴ موشک‌های پر از بمب‌های خوشه‌ای ممنوعه بین‌المللی را به سمت برخی از مناطق (در استان جبل لبنان) شلیک کرد.

دفتر اطلاع رسانی حزب الله تاکید کرد: دشمن صهیونیستی در این حمله منطقه «وادی الخنازیر» در «وادی الحجیر»، «خله راج» بین روستای «علمان» و «دیرسریان» و همچنین شرق روستای علمان به طرف مناطق جنگلی را با بمب خوشه‌ای بمباران کرد.

در بیانیه حزب الله همچنین تاکید شده است: رژیم صهیونیستی با افزودن ارتکاب این جنایت به فهرست طولانی جنایاتش علیه ملت‌های لبنان و فلسطین، ناتوانی آشکار خود را در میدان رویارویی مستقیم با رزمندگان مقاومت اسلامی اثبات می‌کند.

دفتر اطلاع رسانی حزب الله لبنان افزود: این جنایت، نشان دهنده نقض آشکار همه معاهدات، عرف‌ها و قوانین بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی به ویژه در زمان جنگ است.

حزب الله همچنین از همه نهادهای ذیربط در لبنان و سازمان‌های حقوق بشری بین‌المللی خواست این جنایت شنیع را به شدت محکوم کنند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha