جمع آوری ۷۰ معتاد متجاهر در محلات

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان محلات از جمع آوری ۷۰ معتاد متجاهر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شامگاه سه شنبه خبرگزاری پلیس سرهنگ «رضا جنتی» گفت: در پی پاسخ به مطالبات مردم در خصوص تردد افراد معتاد در سطح شهرستان محلات و تفرجگاه ها و بوستان ها طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده در این شهرستان به مدت یک هفته اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به جمع آوری ۷۰ نفر معتاد متجاهر از سطح شهرستان محلات و کشف ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری چهار نفر خرده فروش در اجرای طرح پاکسازی تصریح کرد: معتادان برای غربالگری بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

سرهنگ جنتی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با ادامه طرح پاکسازی در شهرستان محلات و با هدف بهبود وضعیت و جمع آوری معتادان متجاهر با تمام توان آماده خدمتگزاری به شهروندان هستیم و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

محلات در نوار جنوبی استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha