صعود زودهنگام تیم‌های فوتسال مراغه و هرمزگان به لیگ برتر 

مراغه- ایرنا- تکلیف مسابقات فوتسال امیدهای دسته یک کشور در گروه دوم این رقابت‌ها که از ۲۱ مهر در مراغه دنبال می‌شود، امروز و ۲۴ ساعت زودتر مشخص شد و تیم‌های فولاد هرمزگان و شهدای گمنام مراغه با کسب بیشترین امتیاز این گروه راهی لیگ برتر شدند. 

دبیر هیات فوتبال مراغه شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امروز و در چهارمین روز از این مسابقات صعود فولاد هرمزگان با ۲۰ امتیاز به عنوان تیم اول و شهدای گمنام مراغه با ۱۹ امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه به لیگ برتر قطعی شد.

«علی مرزپور» با تاکید بر اینکه تیم‌های سوم تا ششم امکان جبران نتیجه را در آخرین روز از مسابقات (فردا) ندارند، اضافه کرد: تیم‌های «علی‌آباد کتول» با ۱۳ امتیاز، «آران و بیدگل» با ۱۱ امتیاز، «هیات فوتبال گرمه» با هشت امتیاز، «آوای آسمان اراک» با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

به گفته وی در گروه یک هم صعود تیم‌های «مقاومت تهران» و «شاهین بهشهر» به لیگ برتر قطعی است و دور نهایی از هفتم آبان ماه و به احتمال زیاد به میزبانی مراغه برگزار می‌شود.

۶ تیم حاضر امروز چه نتایجی کسب کردند؟

دبیر هیات فوتبال مراغه با بیان اینکه امروز نیز سه مسابقه طی ساعت‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۸ برگزار شد، افزود: در نخستین دیدار، «علی‌آباد کتول» با نتیجه سه بر صفر تیم «آوای آسمان اراک» را پشت سر گذاشت.

«مرزپور» افزود: در دیدار دوم امروز نیز تیم «امید آران و بیدگل» مقابل «هیات فوتبال گرمه» با نتیجه ۲ بر پنج متوقف شد و در بازی نهایی نیز تیم شهدای گمنام با نتیجه یک بر صفر بازی را به میهمان خود «فولاد هرمزگان» واگذار کرد.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز فولاد هرمزگان با نتیجه پنج بر یک «هیات فوتبال گرمه» را شکست داد و تیم «آوای آسمان اراک» با نتیجه ۲ بر یک «آران و بیدگل» را پشت سر گذاشت.

به گفته وی صعود تیم شهدای گمنام مراغه روز گذشته (طی سومین روز از مسابقات) و پس از پیروزی چهار بر ۲ مقابل تیم «علی‌آباد کتول» قطعی شد.

صعود زودهنگام تیم‌های فوتسال مراغه و هرمزگان به لیگ برتر 
صعود تیم شهدای گمنام مراغه به لیگ برتر در سومین روز از مسابقات دسته اول مسجل شد

به گزارش ایرنا فردا و در پنجمین روز از مسابقات این گروه، با وجود اینکه تکلیف تیم‌های صعودکننده مشخص است؛ همه تیم‌ها بار دیگر در سالن شهید کنعانی مراغه به میدان می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha