۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85629119
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فعال‌سازی فرودگاه، زیرساخت کلیدی توسعه همدان است

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: فعال‌سازی فرودگاه یکی از مهمترین زیرساخت‌های کلیدی برای پیشرفت و توسعه این استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید ملانوری‌شمسی شامگاه سه شنبه در جلسه بررسی هماهنگی برقراری پروازها از فرودگاه همدان اظهار کرد: فرودگاه یکی از مهم ترین زیرساخت‌های کلیدی است که می‌تواند توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری در استان را تقویت کند و با فعالسازی آن و برقراری پروازها از مبدا فرودگاه همدان، این ظرفیت به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: حمل و نقل یکی از پایه‌های اصلی پیشرفت و توسعه است و بدون زیرساخت‌های قوی در این حوزه به ویژه فعالیت فرودگاه و برقراری پروازها، جذب سرمایه‌گذاران و توسعه صنعتی و گردشگری تقریباً غیرممکن است.

استاندار همدان گفت: با وجود هزینه‌های بالا، اما حمل و نقل هوایی همچنان به‌صرفه‌ترین و مطمئن‌ترین روش حمل و نقل برای افرادی است که به دنبال امنیت و سرعت در امور روزانه خود هستند.

ملانوری شمسی افزود: باید با شرکت‌های هواپیمایی تعامل شود و منافع مشترکی تعریف کنیم تا تمایل آن‌ها برای پروازها از فرودگاه همدان افزایش یابد. بدون ایجاد منافع دو طرفه، برقراری پروازهای پایدار ممکن نیست.

وی ادامه داد: برای توسعه این بخش، باید از سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به صنعت هوایی هستند، دعوت کنیم تا با همکاری و مشارکت استان، این صنعت را گسترش دهند.

استاندار : فعال‌سازی فرودگاه زیرساخت کلیدی توسعه همدان است

استاندار همدان اظهار کرد: راه‌اندازی حمل و نقل هوایی همدان که قدمتی ۸۰ ساله دارد، نیاز به پیگیری مستمر و مداوم دارد و باید با تمرکز و جدیت، موانع موجود را برطرف کرد و پروژه‌ها را به نتیجه رساند.

ملانوری شمسی افزود: زمان برای سرمایه‌گذاران بسیار ارزشمند است. بنابراین، باید زیرساخت‌های لازم به سرعت آماده شود تا پروژه‌های آن‌ها به‌موقع به بهره‌برداری برسند و برای سرعت بخشیدن به این مهم فعالسازی فرودگاه و برقراری پروازها بسیار اهمیت دارد.

جلسه هماهنگی فعالسازی فرودگاه همدان و برقراری پروازهای این فرودگاه به ریاست حمید ملانوری‌شمسی استاندار همدان و با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی نایب‌رئیس اول مجلس و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور اقتصادی و امور عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha