توزیع ۳۰ میلیارد ریال نوشت افزار میان دانش‌آموزان خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد - ایرنا- توزیع هفت هزار بسته نوشت افزار به ارزش ۳۰ میلیارد ریال امروز (چهارشنبه) میان دانش آموزان خراسان شمالی آغاز شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد بسته نوشت افزار میان دانش آموزان مدارس شبانه روزی استان در شهرستان های راز و جرگلان، مانه، سملقان و بجنورد توزیع می شود.

ابوالقاسم اکبری خاطرنشان کرد: این بسته های نوشت افزار با هدف تحقق عدالت آموزشی و با همت بنیاد علوی بنیاد مستضعفان در قالب "پویش مهر علوی" توزیع می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش مولد نیروی انسانی بوده و هزینه در این زمینه سرمایه گذاری برای اعتلای جامعه است از این رو انتظار می رود دستگاه های اجرایی و خیران برای کمک به تحصیل دانش آموزان پای کار باشند.

توزیع ۳۰ هزار بسته نوشت افزار

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: ۳۰ هزار بسته نوشت افزار از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون در میان دانش آموزان استان توزیع شده است و این امر با کمک خیران ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار توزیع شده مربوط به نهاد حمایتی کمیته امداد است، علاوه بر آن مراکز نیکوکاری و سایر خیران هم در تامین این بسته ها پای کار بودند.

بیش از ۱۹۴ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه خراسان شمالی زیر نظر ۲۰ هزار معلم در حال تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha