۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 890
کد خبر: 85629456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی در بافق یزد/رویکرد شهداب، جوانگرایی است

یزد- ایرنا - چهارمین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی کشور از امروز (چهارشنبه) با حضور ۹ تیم در بافق یزد آغاز شد و در مرحله مقدماتی در ۲ گروه پیگیری می‌شود.

به گزارش چهارشنبه روابط باشگاه شهداب یزد، تیم‌های پارس جنوبی جم، پیکان بندر دیر، شهداب یزد، سنگ آهن بافق، فولاد هرمزگان، شهرداری مراغه، پاس بندر ترکمن، رازین پلیمهر تهران و هیات خراسان رضوی در چهارمین دوره لیگ برتر ساحلی با یکدیگر رقابت‌ می‌کنند.

سرمربی تیم شهداب یزد بعنوان نماینده این استان در این مسابقات در آغاز این رقابت‌ها گفت: تیم شهداب با یک ترکیب جوان در مسابقات حاضر شده است.

"آرش رامسری" با اشاره به آمادگی تیم والیبال ساحلی شهداب یزد برای لیگ برتر والیبال ساحلی فصل ۰۴-۱۴۰۳، گفت: مدیریت باشگاه شهداب یزد پس از اتمام لیگ پارسال به جد پیگیر مسابقات لیگ و تیم داری در والیبال ساحلی بود و در واقع اولین باشگاهی است که علاوه بر حضور در لیگ برتر والیبال سالنی در والیبال ساحلی هم تیمداری می کند و ما این اقدام را به فال نیک می گیریم.

وی با بیان اینکه سیاست باشگاه شهداب یزد بر جوان گرایی است، افزود: در شهر یزد بازیکنان جوان مستعدی مثل طاها مهری، محمدرضا هادیان و حسین نظری داریم که در لیگ های گذشته هم بازی کردند و امسال نیز از وجود آن ها بهره می گیریم.

رامسری ادامه داد: خوشبختانه امسال لیگ برتر والیبال ساحلی علاوه بر رده بزرگسالان در رده جوانان هم برگزار می شود، که مرتضی کردیان ۱۹ ساله از شهرستان سبزوار را در تیم داریم که جوان بسیار با انگیزه ای است و امیدواریم در کنار دیگر بازیکنان، تیم خوبی را برای باشگاه شهداب یزد تشکیل دهند، در تیم بزرگسالان نیز مجتبی آرو ۲۸ سال و علی قربان پسندی ۲۲ سال دارد و امیدواریم سیاست جوان گرایی باشگاه شهداب یزد برای آینده این باشگاه و والیبال ساحلی نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نحوه برگزاری لیگ والیبال ساحلی امسال با سال های گذشته متفاوت است، افزود: در لیگ امسال مسابقات در شهر میزبان به صورت تورنمنتی برگزار می شود و قهرمان این تورنمنت مشخص شده و در پایان هفته هفتم (هفته آخر) امتیاز این تیم ها جمع بندی شده و تیم ها به ترتیب امتیاز در جدول مشخص شده و بعد از آن مسابقات به صورت حذفی برگزار می شود.

سرمربی تیم والیبال ساحلی شهداب یزد اظهار داشت: مسابقانی که در شهرهای میزبان برگزار خواهد شد جنبه ای از مسابقات قهرمانی دارد و به تیم های برتر مدال و کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهداب یزد هواداران پرشوری دارد، گفت: سال های گذشته به عنوان مربی افتخار حضور در شهر یزد را داشتم و هواادران این تیم بسیار پرشور هستند و در فینالی که در یزد داشتیم با حضور هواداران به یاد ماندنی شد و امیدوارم امسال با این تیم جوان بتوانیم رضایت هواداران را جلب کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha