۶۰ درصد بودجه شهرداری اردستان محقق شد

کاشان - ایرنا- شهردار اردستان گفت: ۶۰ درصد بودجه مصوب سال‌جاری شهرداری معادل ۴۲۰ میلیارد ریال در نیمه نخست امسال محقق شده است.

به گزارش ایرنا، معین مهدانیان روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: بودجه سال جاری مصوب شهرداری اردستان ۷۰۰ میلیارد ریال است و پیش‌بینی می شود تا پایان سال ۱۰۰ درصد آن تحقق یابد.

وی با بیان اینکه امسال هفت طرح عمرانی در شهر اردستان اجرا شد، گفت: برخی از این طرح‌ها شامل بازسازی و بهسازی پارک‌های بوستان‌، شهدای گمنام شهرداری و محله‌ای، آسفالت معابر، موزاییک فرش پیاده‌رو و تکمیل پارک سوار اردستان است.

شهردار اردستان با اشاره به اینکه طرح‌های مذکور از محل اعتبارات شهرداری اجرا شد، بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات تلاش می‌شود کارها بر مبنای ضرورت و با اولویت‌بندی نیاز شهروندان انجام شود.

مهدانیان افزود: آسفالت بلوار امام خمینی (ره) حد فاصل میدان‌های امام تا نماز، خیابان ۲۲ بهمن، کمربندی غربی اردستان، کمربندی جنوبی بلوار آیت‌الله فقیهی، خیابان قیام و کوچه غربی پارکینگ مدرس انجام شده است.

وی اضافه کرد: ۷۰ میلیارد ریال تاکنون برای اجرای آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های محله‌های قدیمی هزینه شده است.

شهردار اردستان با بیان اینکه ۱۲۰ تن قیر از طریق استانداری برای آسفالت بافت فرسوده اردستان اختصاص یافت، گفت: این بافت‌ها با دریافت سهمیه مذکور آسفالت خواهد شد، همچنین ادامه تکمیل باند شرقی خیابان کاوه که پس از ۳۶ سال آزادسازی شد در اولویت زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

مهدانیان افزود: یک دستگاه موتورسیکلت آتش‌نشانی برای استفاده در معابر، یک دستگاه کامیونت برای حمل مکانیزه زباله و یک دستگاه خودرو پژو پارس با اعتبار بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در سال جاری به ناوگان شهرداری اردستان اضافه شد.

شهر ۱۶ هزار نفری اردستان با وسعت ۶۷۰ هکتار در ۱۱۸ کیلومتری شمال‌ اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha