نماینده مردم در مجلس: آموزش‌های مهارتی جوانان زیادی را روانه بازار کار کرده است

سنندج- ایرنا- نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در شهرستان های مختلف به ویژه بیجار موجب ورود جوانان زیادی به بازار کار شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا زندیان امروز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: تحقق منویات معظم له در سال‌جاری در گرو توجه و توسعه آموزش‌های مهارتی بویژه در بین جوانان است.

وی افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با دارا بودن امکانات و تجهیزات مناسب و بهره‌گیری از مربیان مجرب و توانمند توانسته است اقدامات خوبی در استان کردستان و به ویژه شهرستان بیجار انجام دهد.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی هم چون اپراتور حفاری معدن در این شهرستان توانست جوانان ماهر و مجربی را برای کار در این حوزه تربیت و روانه بازار کار کند.

زندیان از حمایت نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های توسعه‌ای آموزش‌های مهارتی خبر داد و افزود: مجلس دوازدهم نگاه ویژه‌ای به مقوله مهارت‌آموزی دارد و می‌کوشد در همین راستا زمینه توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در استان را با تزریق بودجه‌های جهشی فراهم کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان هم در این دیدار گزارشی از عملکرد این اداره کل در نیمه نخست سال جاری را ارائه کرد و خواستار حمایت بیشتر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از برنامه های این اداره کل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha