نمایشگاه تخصصی ادوات کشاورزی، دام و طیور در ایلام برگزار شد

ایلام - ایرنا - نخستین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی، ادوات، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته در استان ایلام دایر شد.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام روز چهارشنبه در حاشیه این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر ایلام در چغاسبز با حضور ۱۵ شرکت در حوزه های مختلف کشاورزی برگزار شده است.

"حشمت عزیزان" افزود: نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی، ادوات، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ مهرماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ شب دایر بوده و پذیرای متخصصان و علاقمندان به این بخش است.

وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی کشاورزان، مدیران، کارشناسان و متخصصان زیرمجموعه‌ گسترده بخش‌های مختلف جهاد کشاورزی با شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین شرکت های تولید کننده ادوات کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با توجه به اهمیت و توسعه بخش کشاورزی در استان ایلام از مدیران، کارشناسان، کشاورزان، باغداران و شرکت‌های علمی مرتبط با بخش کشاورزی، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته برای بازدید از علم روز و فناوری‌های نوین دعوت کردند که از این نمایشگاه بازدید کنند.

به گزارش ایرنا، در حاشیه این نمایشگاه، غرفه هایی از محصولات تولیدی زنان روستایی و عشایری استان، به مناسبت «روز جهانی زنان روستایی و عشایری» در معرض بازید عموم قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha