پرونده مدیری که مادری را مجبور به نظافت مدرسه کرده بود، به هیات تخلفات ارسال شد

تهران - ایرنا - آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از لغو ابلاغ مدیری خبر داد که مادر دانش‌آموزی را مجبور به نظافت مدرسه کرده بود و اعلام کرد که پرونده این مدیر به هیات رسیدگی به تخلفات ارسال شد.

به گزارش ایرنا، روزهای گذشته در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از مدارس دولتی در شهر قدس، شرط ثبت‌نام دانش‌آموز در مدرسه را تمیز کردن کلاس‌های درس توسط مادر دانش‌آموز اعلام کرده بود.

در این راستا، روز گذشته - ۲۴ مهر - آموزش و پرورش اعلام کرد که بلافاصله نماینده‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در محل مدرسه حاضر شده و با مدیر مدرسه و ولی دانش‌آموز گفت‌وگو کرده است.

در اطلاعیه امروز - چهارشنبه - وزارت آموزش و پرورش آمده است: با عنایت به بررسی های به عمل آمده و به استناد اظهارات مدیر مدرسه و ولی دانش آموز و براساس سایر مستندات موجود، ابلاغ مدیر مدرسه لغو و پرونده ایشان جهت رسیدگی به دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش ارجاع شد.

وزارت آموزش و پرورش، رعایت کامل حقوق دانش‌آموزان عزیز، اولیای گرامی و فرهنگیان محترم در رأس سیاست ها و برنامه های خود دانسته و در صورت بروز و تأیید هرگونه تخلف از سوی هر فردی در هر یک از مراتب اداری، مطابق قوانین و مقررات با متخلفین برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha