۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰
کد خبر: 85629849
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی ایستگاه آتش نشانی در شهرک مسکن مهر پرند آغاز شد

رباط کریم - ایرنا - احداث نخستین ایستگاه آتش‌نشانی شهرک آفتاب در فاز ۵ شهر پرند به همت شهرداری و شورای اسلامی این شهر، کلید خورد تا بزرگترین شهرک مسکن مهر کشور صاحب آتش‌نشانی شود.

به گزارش ایرنا، شهردار پرند روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای رویکرد توسعه متوازن خدمات زیرساختی، عملیات ساخت اولین ایستگاه آتش نشانی شهرک آفتاب آغاز شد تا بزرگترین و پر جمعیت ترین شهرکِ مسکن مهر کشور، از ایستگاه آتش نشانی و ایمنی بهره مند شود.

رحمت الله پایدار افزود: شهرک آفتاب با ۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی بلند مرتبه و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار شهروندِ ساکن، قدیمی ترین و پرجمعیت ترین شهرک مسکن مهر کشور است.

شهردار پرند ادامه داد: ایجاد زیرساخت های لازم به ویژه در حوزه خدمات ایمنی و آتش نشانی از ضرورت های مهم در این شهرک به شمار می رود که مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

ایستگاه آتش نشانی شهرک آفتاب، ششمین ایستگاه شهر پرند است که عملیات اجرایی آن آغاز شد.

گفتنی است، ایستگاه آتش نشانی فاز چهار نیز از دیگر پروژه های مهم مدیریت شهری پرند در راستای توسعه متوازن امکانات و ارتقای سرانه های خدماتی و ایمنی است که روند احداث ابنیه آن، طی سه ماه اخیر به اجرا رسیده است.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

شهر جدید پرند در ۳۰ کیلومتری جنوب‌ غربی تهران، در مسیر آزادراه تهران- ساوه و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) واقع شده است. روزانه بیش از ۳۰ هزار نفر بین تهران و پرند تردد می‌کنندو با الحاقات جدید انجام شده، بارگذاری افق جمعیت ۷۰۰ هزار نفری در این شهر پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha