سفر رئیس مجلس به بیروت انگیزه نیروهای مقاومت را دوچندان کرد

قم - ایرنا - رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر رییس مجلس به بیروت و حضور در مناطق جنگ‌زده ضاحیه جنوبی این شهر، گفت: این اقدام دکتر قالیباف سبب ایجاد انگیزه دوچندان در بین نیروهای مقاومت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی نهاوندی روز چهارشنبه در شورای پژوهش مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم، خاطرنشان کرد: حرکت شجاعانه و بسیجی رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به بیروت در شرایط پرخطر جنگی و در کنار آن حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار نیل‌فروشان، نقشه شوم استکبار و صهیونیسم را نقش‌برآب کرد.

وی گفت: شاگردان حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب، روش و مدل بسیار خوبی از ولایت‌مداری و مدیریت جهادی را در دنیای امروز به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: حرکت به طور کامل شهادت‌طلبانه رییس مجلس شورای اسلامی باعث یک انگیزه جدید، حرکت جدید و روبه‌رشدی برای حوزه مقاومت را فراهم کرد.

نهاوندی همچنین با اشاره به تبلیغات منفی و سوء دشمنان علیه سردار قاآنی و القای شهادت ایشان جهت تضعیف روحیه جبهه مقاومت گفت: حرکت تاثیرگذار فرمانده سپاه قدس و حضور در مراسم تشییع شهید نیل‌فروشان، جنگ روانی دشمنان را خنثی کرد و عملیات روانی که آنها از چند هفته قبل شروع کرده بودند امروز علیه خود آنها شکل گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فعالیت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس به‌عنوان یگانه مرکز پژوهشی دینی و فقهی با مبانی غنی شیعی در حوزه قانون‌گذاری باید تلاقی دهنده حوزه‌های شریعت، فقه و قانون باشد و بتواند به دستگاه قانون‌گذاری کمک کند.

به گزارش ایرنا، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ پس از حضور در لبنان و دیدار با مقامات این کشور و برای شرکت در اجلاس بین‌المجالس جهانی(IPU) عازم ژنو شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha