جدال مدعیان فصل قبل در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال؛ مصاف طبیعت با شهرداری گرگان

تهران- ایرنا- هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در شرایطی فردا پنجشنبه دنبال می‌شود که در مهم‌ترین بازی این هفته طبیعت به مصاف شهرداری گرگان می‌رود و باید منتظر جدال تماشایی فینالیست‌های فصل قبل باشیم.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال فردا با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی شهرداری گرگان در خانه پذیرای طبیعت اسلامشهر است. در فصل قبل رقابت تماشایی و دیدنی دو تیم باعث شد شهرداری از تکرار قهرمانی بازمانده و به مقام دومی بسنده کند و باید دید در بازی فردا آیا آنها می‌توانند انتقام تلخ فصل گذشته را بگیرند یا بازهم شاگردان مهران شاهین‌طبع پیروز به خانه باز خواهند گشت.

جدال مدعیان فصل قبل در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال؛ مصاف طبیعت با شهرداری گرگان

فصل قبل، شاید کمتر هوادار طبیعت بود که به برتری تیمش برابر قهرمان چند دوره اخیر لیگ برتر بسکتبال باور داشت اما رقابت تنگاتنگ دو تیم به شکلی پیش رفت که قهرمان در دیدار پنجم مشخص شد. هر چند شهرداری گرگان در نخستین بازی و در خانه ۷۹ بر ۷۶ مغلوب طبیعت شد اما شاگردان مصطفی هاشمی(مربی وقت شهرداری) در بازی دوم موفق شدند ۱۰۵ بر ۸۲ این تیم را شکست دهند تا کار به تساوی یک - یک کشیده شود.

جدال مدعیان فصل قبل در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال؛ مصاف طبیعت با شهرداری گرگان

در ادامه کار به تهران کشیده شد، جایی که شاگردان مهران شاهین‌طبع در بازی سوم ۹۹ بر ۹۵ بازی را واگذار کردند تا همه چیز برای فتح جام در بازی چهارم برای گرگانی‌ها مهیا باشد اما طبیعت پا پس نکشید و در دیدار چهارم با وجود همه اتفاقات و در شرایطی که سالن زنده محمود مشحون آماده جشن قهرمانی بود، ۸۶ بر ۸۲ برنده شد تا کار به بازی پنجم و آخر برسد.

در بازی پنجم و در سالنی که مملو از تماشاگر بود تیم طبیعت با برتری ۹۹ بر ۹۴ مقابل شهرداری گرگان به برتری دست یافت تا آنها در اولین حضور خود در لیگ برتر بسکتبال، دست به کاری بزرگ بزنند. نتیجه‌ای که شاید در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال شاهد تکرار آن باشیم. با این شرایط بود که پرونده بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال پس از ۷ماه انتظار با قهرمانی طبیعت بسته شد و باید دید جدال فینالیست‌های فصل قبل، فردا با چه شرایط و نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

حالا و در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در شرایطی گرگانی‌ها پذیرای شاگردان شاهین‌طبع هستند که روی نیمکت این تیم صالح مخدومی نشسته و باید تیم خود را در این بازی سخت رهبری کند، دیداری که بدون شک می‌تواند آبستن اتفاقات بسیاری باشد.

جدال مدعیان فصل قبل در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال؛ مصاف طبیعت با شهرداری گرگان

برنامه هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:

شهرداری گرگان - طبیعت اسلامشهر ( فینالیست‌های دور قبل)/ ساعت: ۱۵

فولاد هرمزگان- گلنور اصفهان/ ساعت ۱۶

پالایش نفت آبادان- آسمان ولایت مشهد/ ساعت ۱۶

پایش پارت - کاله مازندران/ ساعت ۱۵

مهگل البرز - پترو نوین ماهشهر/ ساعت ۱۷:۳۰

همچنین با توجه به تعویق بازی ذوب‌آهن اصفهان و آینده سازان، این بازی در زمان دیگری برگزار خواهد شد. در حال حاضر شهرداری گرگان،‌کاله، پایش پارت، گلنور و طبیعت ۲ امتیازی هستند و رده‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha