۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۵۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85630228
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم نکوداشت سه چهره ماندگار  ورزشی زنجان برگزار شد

زنجان- ایرنا - مراسم نکوداشت تجلیل از سه چهره ماندگار زنجان عصر چهارشنبه با حضور مسئولان استانی، نماینده مجلس، قهرمانان و اهالی ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه برای توسعه ورزش های قهرمانی و همگانی زحمات زیادی کشیده شده است، افزود: در راستای توسعه و ارتقا سرانه ورزشی نیز اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است.

نبی اله محمدی با تقدیر از دست‌اندرکاران حوزه ورزش استان عنوان کرد: برای توسعه ورزش‌های قهرمانی نیازمند ارتقای سرانه‌ها امکانات، تجهیزات و استفاده از فرصت‌ها هستیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برای توسعه روحیه پهلوانی و تذهیب نفس هم نیازمند حضور بزرگان و پیشکسوتان هستیم، ادامه داد: پیشکسوتان به عنوان مربی سعی دارند پهلوانانی را پرورش دهند که مزین به اخلاق باشند.

محمدی با اشاره به اینکه ورزش هدف نیست بلکه هدف روحیه پهلوانی، ایثار، گذشت و فداکاری است، افزود: در حوزه ورزش پیشکسوتان زیادی در سطح کشور وجود دارند که نامشان برای همیشه ماندگار است.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان ورزشی همواره‌ متخلق به اخلاق و منش قهرمانی برای جامعه الگو بوده اند، گفت: این موضوع موجب افتخار است و باید این بزرگان ارج نهاده شوند زیرا اگر بزرگ، بزرگ شمرده نشود هیچ کوچکی، بزرگ نمی شود.

وی همچنین به خاطراتی از همکاری با همکاران ورزشی در ۲۰ سال گذشته اشاره و از زحمات پیشکسوتان قدردانی کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز به لزوم تجلیل از پیشکسوتان ورزش و اهمیت احترام آنها اشاره کرد و گفت: پیشکسوتان نه تنها در عرصه ورزش بلکه در زندگی اجتماعی نیز نقش بسزایی دارند و باید از تجربیات و خدمات آن‌ها قدردانی شود.

جواد بازرگان به حفظ ارتباط بین نسل‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: پاسداشت افتخارات پیشکسوتان به تقویت ریشه‌های ورزش در استان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان به عنوان امیدآفرینان برای نسل‌های آینده هستند، گفت: انتظار است آنان تجربیات خود را به جوانان منتقل کنند.

این مسوول ادامه داد:پیشکسوتان گنجینه ای ارزشمند از تجربیات هستند و در رشته های مختلف ورزشی پا به میدان ورزش گذاشتند و خود را وقف ورزش کرده و شاگردان بی‌شماری را تربیت کردند.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان با درخشش در این عرصه با اخلاق و مرام ماندگار و ریشه‌دار شدند، خاطرنشان کرد: تکریم پیشکسوتان ورزش در واقع امید آفرینی برای نسل های آینده است که بدانند بزرگان ورزش همیشه ماندگارنند.

در این مراسم از آقایان استاد عیسی رهبری، پیشکسوت رشته دوومیدانی، استاد خلیل انگورانی، رشته فوتبال و استاد صمد ایپکچی تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha