آسوشیتدپرس: پهپادهای حزب‌الله تهدیدی جدی برای اسرائیل هستند

تهران-ایرنا- خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی ضمن اشاره به ناتوانی سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی برای رهگیری پهپادهای پیشرفته حزب‌الله لبنان تاکید کرد که پهپادهای رادارگریز و تهاجمی حزب الله تهدیدی واقعی و جدی برای این رژیم هستند.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به توان عملیاتی یگان پهپادی حزب الله لبنان پرداخت.

این رسانه غربی در ادامه به هلاکت چهار نظامی صهیونیست و زخمی شدن ده‌ها نظامی دیگر در حمله پهپادی حزب الله لبنان به یک مرکز آموزش نظامی در عمق سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و نوشت: این حمله نشان‌دهنده ضعف پدافند (رژیم) اسرائیل برای رهگیری و مقابله با پهپادهای حزب الله است.

آسوشیتدپرس سرعت کم، اندازه کوچک و قابلیت پرواز پهپادهای حزب الله در ارتفاع پائین را علت رهگیری نشدن آنها توسط پدافند رژیم اشغالگر ارزیابی کرد و افزود: حزب الله در حال توسعه و ارتقای پهپادهای خود است و این پهپادها به طور فزاینده‌ای، به تهدیدی جدی برای امنیت اسرائیل تبدیل شده‌اند.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان شامگاه یکشنبه پایگاه تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بنیامینا در جنوب حیفا را هدف حملات پهپادهای انفجاری خود قرار داد که بنا به اذعان صهیونیست‌ها، در جریان آن چهار نظامی کشته و ۱۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha