۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85630587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید معاون استاندار خراسان جنوبی بر پایش مستمر بازار

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: برگزاری گشت‌های مشترک و پایش مستمر بازار استان به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مهدی جعفری عصر روز گذشته در جلسه بررسی وضعیت و مشکلات موجود در حوزه نظارت بر بازار اظهار کرد: حفظ آرامش روانی حاکم بر بازار از اولویت های حوزه اقتصادی است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید با تلاش، تعامل و همکاری و نیز برگزاری گشت‌های مشترک با هرگونه تخلف احتمالی در حوزه بازار در چارچوب قوانین و مقررات شدید برخورد کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: برای بازرسی‌ها باید ساز و کار مناسبی اتخاذ شود تا علاوه بر نظارت مستمر بر بازار، برخورد قاطع و پیشگیرانه با تخلفات احتمالی نیز صورت گیرد.

در این جلسه با بررسی وضعیت کالاهای اساسی و الزام دستگاه های اجرایی برای اتخاذ تدابیر لازم در پیشگیری از هرگونه کمبود، درخصوص تأمین برنج، مرغ گرم و سایر اقلام اساسی تصمیم گیری شد.

با توجه به گلایه های شهروندان از مبالغ اخذ شده در مدارس تحت عنوان شهریه، خودیاری و هزینه لباس، مقرر شد با ارسال گزارش تخلفات احصا شده توسط دستگاه‌های نظارتی به اداره کل آموزش و پرورش استان، در جلسه آینده ستاد تنظیم بازار نسبت به اتخاذ تصمیم در این زمینه نیز اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha