۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85630802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور وزیرورزش در افتتاحیه لیگ برتر تیروکمان

۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶
کد خبر: 85630802
حضور وزیرورزش در افتتاحیه لیگ برتر تیروکمان

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر تیروکمان حضور یافت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان باشگاه‌های کشور، آغاز به کار کرد.

بر این اساس، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی آزادی، در این مسابقات حضور یافت و مورد استقبال رئیس فدراسیون و مسئولان این رشته قرار گرفت.

دنیامالی در حاشیه این مسابقات، گفت: در هفته تربیت‌بدنی هستیم و شخصا روی هفته تربیت‌بدنی نظارت کردم تا رویدادهای این هفته را با گستره بیشتری به خصوص در بحث همگانی برگزار کنیم.

وی گفت: در دیدار المپین‌ها با مقام معظم رهبری، ایشان تاکید کردند ورزش باید جدی دنبال شود و ما باید شرایطی را به وجود بیاوریم که همه روز مردم را با ورزش سپری شود.

وزیر ورزش، ادامه داد: ریشه و مبنای ورزش قهرمانی، ورزش همگانی است و خانواده‌ای که ورزشکار باشد، به قهرمانی فرزندش می‌تواند کمک کند.

وی در خصوص حضورش در افتتاحیه لیگ تیروکمان، اظهار کرد: تیروکمان یکی از رشته‌های آیینی ماست و برای ما مهم است تیروکمان در حوزه قهرمانی توسعه پیدا کند. در حوزه تجهیزات حتما کمک خواهیم کرد و اگر نیازی باشد، فدراسیون را یاری خواهیم کرد. مظهر این ورزش، آرش‌کمانگیر است و انتظار داریم این رشته توسعه پیدا کند.

دنیامالی بیان کرد: در حوزه روان‌شناسی و استفاده از علم جدید و هوش مصنوعی، انتظار داریم تا فدراسیون تیروکمان اقدامات لازم را برای آرامش و تمرکز ورزشکار انجام دهد. انتظار من این است تیروکمان با این ظرفیت‌، در آینده خبرهای خوبی از این رشته ورزشی بشنویم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص احداث ورزشگاه تهران، گفت: احداث این ورزشگاه، مراحل قانونی، اقتصادی و مسائل دیگر دارد که در حال کار هستیم. در دولت محترم قبل، اقداماتی انجام شد و ما اکنون در حال پیگیری هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha