۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱
کد خبر: 85630910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده قرارگاه شمال‌شرق سپاه: وحدت کلید پیروزی در برابر دشمنان است

مشهد-ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی سپاه در شمال‌شرق کشور با بیان اینکه وحدت میان شیعه و سنی به عنوان رکن اساسی انقلاب اسلامی یکی از عوامل اصلی تداوم امنیت و آسایش در کشور است، گفت: شهدای وحدت نشان دادند که وحدت کلید پیروزی در برابر دشمنان است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار قربان محمد اشعری روز پنجشنبه در پانزدهمین اجلاس ملی شهدای وحدت در مشهد افزود: شهدای وحدت در راه خدا جهاد کردند و با اطاعت کامل از فرامین مقام معظم رهبری در میدان عمل، امنیت و وحدت را قوت بخشیدند.

وی با بیان اینکه سردار شوشتری با جانفشانی‌های خود امنیت و آسایش را به منطقه سیستان و بلوچستان هدیه کرد، ادامه داد: این شهید والامقام برای ایجاد وحدت در میان اقوام و مذاهب مختلف کشور، به‌ ویژه اهل سنت سیستان و بلوچستان تلاش‌های فراوانی انجام داد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی سپاه در شمال شرق کشور بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان نیز به همان اندازه که سردار شوشتری به آنها علاقه داشت، او را دوست داشتند و به وی ارادت داشتند.

به گفته وی، این محبت و ارادت دوطرفه باعث شده است که امروز نیز ارادتمندان این شهید بزرگوار گردهم آیند تا از حماسه بزرگ وی در ایجاد وحدت تقدیر کنند.

اشعری گفت: ما باید همواره قدردان شهدایی باشیم که با خون خود امنیت و وحدت را به ارمغان آوردند. خون پاک شهدایی همچون سردار شوشتری و سردار محمدزاده، همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان اسلام جریان دارد و وحدت و امنیت را به ارمغان آورده است.

پانزدهمین اجلاس ملی شهدای وحدت با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن کشور و خانواده معظم شهدای وحدت در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد برگزار شد.

سردار نورعلی شوشتری، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه قدس این نیرو در جنوب شرق کشور صبح روز یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ زمانی که در تدارک برگزاری همایش وحدت سران طوایف در منطقه «راسک» سیستان و بلوچستان بود، بر اثر انفجار انتحاری یک گروهک تروریستی همراه سردار رجبعلی محمدزاده، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و برخی از فرماندهان، سران طوایف و مستندسازان گروه تلویزیونی سپاه به شهادت رسید که آنان شهدای وحدت اطلاق شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha