جنگ جهانی رسانه ای در دنیای امروز آغاز شده است/ جهاد تبیین سنگر اصلی در مقابل دشمنان

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امروز در جنگ جهانی رسانه ها قرار گرفته ایم  و دراین میان راهی جز مبارزه و مقاومت در برابر دشمن نداریم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام منصور امامی روز پنجشنبه در رویداد تبیینی جبهه مقاومت که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در ارومیه برگزار شد، افزود: باید بدانیم چه تکلیفی دراین شرایط برعهده داریم تا به آن عمل کنیم.

وی اضافه کرد: باید عظمت جبهه مقاومت را بشناسیم و برای حمایت از آن تلاش کنیم و همچنین از شگردها و خباثت دشمن آگاه باشیم.

وی ادامه داد: زنان ما طلاهای خود را برای حمایت از جبهه مقاومت تقدیم کردند که این اهمیت، جایگاه و عظمت جبهه مقاومت را نشان می دهد و باید آن را شناخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: مساوات، یاری رساندن و تبیین مولفه هایی هستند که باید در جهت حمایت از جبهه مقاومت محور قرار گیرد و به آنها عمل شود.

حجت الاسلام امامی گفت: دراین جنگ جهانی پیچیده ای که علیه مستضعفان به راه افتاده، مهمترین کار دست دردست خدا و یکدیگر دادن است با این روش است که می توان قدرت مستضعفان را مضاعف کرد.

وی افزود: در جنگی که دشمن راه انداخته، چندین کشور که خود را ابرقدرت می نامند برای نابودی و کوبیدن مستضعفان پشت سر اسراییل ایستاده اند بنابراین دربرابر این جنگ جهانی چند وجهی راهی جز مقاومت نداریم و باید مقاومت نشان دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha