چادرملو اردکان خیبر خرم آباد را شکست داد + فیلم

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در دیداری خانگی در لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر تیم خیبر خرم آباد را شکست داد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه پنجشنبه شب در چارچوب هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) با حضور بیش از هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد و حضور حدود ۷۰۰ نفر از بانوان علاقه مند به فوتبال در استادیوم از نکات ویژه این دیدار بود.

تنها گل این دیدار در دقیقه ۶۰ توسط علی خدادادی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و همچنین در ابتدای این دیدار از سیدطاها طباطبایی بافقی که در تیم خیبر خرم آباد بازی می‌کند با حضور مسئولان باشگاه چادرملو و هیات فوتبال استان یزد تجلیل شد.

داوراین مسابقه، کیوان علی‌محمدی و کمک‌ها، علیرضا ایلدروم و میلاد قاسمی و داور چهارم نیز احسان اکبری بود، همچنین ناظر داوری حسین نجاتی، نماینده فدراسیون فوتبال عباس تیموری و نماینده هیات فوتبال استان یزد نیز عباس انتظاری بود.

در دقیقه ۳۰ نیمه اول این دیدار یک ضربه پنالتی به نفع چادرملو اردکان اعلام شد که شماره ۹ این تیم علا الدین یاسین دالی این فرصت را از دست داد و توپ را به بیرون زد، همچنین در اواخر نیمه اول نیز یک گل تیم چادرملو با تصمیم داور آفساید اعلام شد، در طول مسابقه در چند نوبت تماشاگران یزدی و تیم میهمان نسبت به قضاوت داور اعتراض داشتند.

محمدرضا بابایی استاندار یزد که نخستین هفته کاری خود را آغاز کرده است با حضور در جایگاه ویژه از نزدیک این مسابقه را تماشا کرد .

اسامی تیم فوتبال چادرملو اردکان شامل : آلوز پریرا ادیسون ماردن، رضا دهقان، سیروس صادقیان، علی طاهران سرخه، علاالدین یاسین دالی، هادی حبیبی‌نژاد، متئوس سانتوس سوارز، علی خدادی، محمدپاپی، محمد مهدی احمدی، ویکتور متئوس دوس سانتوس گونسالوز، سرمربی، محمد سعید اخباری و مدیر تیم فراز فاطمی بود.

همچنین در تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، آنتونیو باتیستا، محمدحسین حسینی، علیرضا نقی‌زاده، حمیدرضا طاهرخانی، علیرضا دغاغله، فراز امامعلی، سینا خادم‌پور، مهرداد قنبری، حسین ابرقویی، کوین گونه بولی، فرید امیری بازی کردند و سرمربی تیم مارکو اورلیو برزیلی بود.

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha