۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۷
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85631170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آدرس اشتباه وزیر خارجه آمریکا برای توجیه جنایات رژیم صهیونیستی

نیویورک – ایرنا- «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به دنبال ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر ترور«یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بدون اشاره به کارشکنی ها و جنگ طلبی تل آویو ادعا کرد که سنوار با پیشنهادهای آتش بس و پایان دادن به جنگ غزه مخالفت کرده بود.

به گزارش ایرنا، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در پی ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر ترور یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس همچون دیگر مقامات آمریکایی با حمایت از اسرائیل و اقدامات تروریستی او، ادعا کرد که با ترور سنوار، جهان جای بهتری است.

وزیر خارجه دولت بایدن بار دیگر با تکرار حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم اشغالگر قدس مدعی شد: ایالات متحده در کنار اسرائیل می ایستد و مسولان عملیات هفتم اکتبر ۲۰۲۳ را پاسخگو و تضمین می کند که چنین حمله ای هرگز تکرار نخواهد شد.

بلینکن همچنین در حالیکه اسرائیل واشنگتن در روزهای آینده تلاش‌های خود را برای پایان دادن به جنگ غزه پس از شهادت سنوار در غزه مضاعف خواهد کرد.

بلینکن با تکرار ادعای دیرینه آمریکا مبنی بر اینکه تلاش ها برای دستیابی به توافق آتش بس به دلیل مخالفت حماس و سنوار شکست خورده است، مدعی شد: «سنوار در ماه‌های گذشته در موارد متعددی با تلاش‌های آمریکا و شرکای آن برای پایان دادن به این جنگ به شکلی که گروگان‌ها را آزاد کند و رنج مردم فلسطین را کاهش دهد، مخالفت کرد.»

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی‌های عظیم و قحطی مرگبار، بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده‌اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری درباره ضرورت جلوگیری از نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات خود در این منطقه ادامه می‌دهد.

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه بار دیگر مدعی شد که «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه را ترور کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، ارتش و سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به (شاباک) در بیانیه ای مدعی شدند که السنوار در حملات این رژیم به جنوب غزه ترور شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی همزمان با انتشار تصاویری مدعی شدند که این تصاویر، پیکر یحیی السنوار است و ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که درحال بررسی "دی ان ای" پیکر یاد شده است که شبیه یحیی السنوار است.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که اولین آزمایش "دی ان ای" انجام شد و تایید می کند که یحیی السنوار شهید شده است.

این چهارمین بار است که رژیم اسرائیل مدعی ترور السنوار می شود.جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هنوز به این ادعای رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha