۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۱
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85631172
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت سردار سلیمانی‌ها و همدانی‌ها مسیر مقاومت را متوقف نکرد

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)گفت: بر خلاف تصور باطل دشمنان، شهادت سردارانی چون سلیمانی ها و همدانی ها مسیر مقاومت و مقابله برابر مستکبران و جبهه کفر را متوقف نکرد بلکه به آن پویایی بیشتری بخشید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار پاسدار حسن حسن زاده پنجشنبه شب در آیین نهمین سالگرد شهادت سردار حسین همدانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم افزود: دشمن تصور باطلی داشت و دارد که با به شهادت رساندن امثال سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین همدانی و سید حسن نصرالله و سردار نیل فروشان راه مقاومت متوقف می شود اما هرکدام از این افراد که شهید شدند شاهد یک حرکت بزرگتر و پویایی در مسیر جبهه مقاومت بوده ایم.

وی با بیان اینکه ملتی که شهادت را برای خود سعادت می داند شکست ندارد،خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا موفقیت های جبهه مقاومت تداوم خواهد یافت و رژیم صهیونیستی محکوم به شکست و نابودی است.

این رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهدایی چون سردار سلیمانی و سردار همدانی به مردم و نقش آنها اعتقاد راسخ داشتند و با این اعتقاد و باور توانمندی بالایی در سازماندهی و بسیج کردن مردم برای پیشبرد اهداف انقلاب و محور مقاومت داشتند.

سردار حسن زاده با بیان اینکه شهدای ما تابع محض ولایت هستند، افزود: شهدا مدال جهاد فی سبیل‌الله را بر سینه خود دارند و امثال شهید حسین همدانی تمام عمر خود را در جبهه‌ها گذراندند و مزد جهاد خود را با شهادت بدست آوردند.

وی یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت را گرامی داشت و گفت: این روزها فضای کشور به عطر شهدای محور مقاومت آغشته شده و همه جا سخن از جهاد و شجاعت و شهادت در راه خداست، شهدایی که اخلاص، دین مداری و ولایت مداری آنها مثال زدنی است و بدون شک رشادت ها و حرکت آنان در راه دفاع از جبهه حق و مقابله با جبهه باطل جادوانه خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا و حضور باشکوه مردم در آنها تجلیل و بزرگداشت فرهنگ مقاومت و عاشوراست که در جای جای میهن سرافراز اسلامی شاهد آن هستیم.

مراسم بزرگداشت حبیب حرم، سالروزشهادت حاج حسین همدانی عصر امروز پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ در حسینیه امام شهر همدان برگزار شد.

در پایان این مراسم، تمبر سردار شهید حسین همدانی و دیگر فرماندهان شهدای مدافع حرم رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شانزدهم مهرماه سال ۱۳۹۴ در هنگام انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب سوریه به شهادت رسید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha