۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85631489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه کرج:

جبهه مقاومت با صلابت پیش می رود 

۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
کد خبر: 85631489
جبهه مقاومت با صلابت پیش می رود 

کرج – ایرنا – نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: جبهه مقاومت با قدرت و صلابت پیش می رود بنابراین با تدبیر مقتدرانه و از روی حکمت فرمانده کل مقاومت نه سازش می کند و نه جنگ کامل دارد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله «سید محمد مهدی حسینی همدانی » در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج افزود: در سیاست بازدارندگی فعال جبهه مقاومت که گاهی هجومی و گاهی تدافعی است, ادامه می دهد .

وی بیان کرد: جبهه مقاومت آمادگی جنگ کاملی که پشیمان کننده دشمن باشد را دارد ، برخی اتهام می زنند که این جبهه منفعل یا دچار ترس شده که همه اینها بی ربط است .

امام جمعه کرج گفت: این افرادی که این گونه تفکر دارند راهبرد رهبر معظم انقلاب را در مدیریت میدان درک نکردند و به فضل الهی نتیجه روشن است و برای همه روشن خواهد شد .

نماینده ولی فقیه در استان البرز دراین بخش از سخنان با همراهی نمازگزاران با شعار مرگ بر آمریکا همراه بود تاکید کرد: باور ما از آینده افول آمریکا و نابودی رژیم غاصب است و تا آن روز امریکا را که ام الفساد است نفرین خواهیم کرد.

وی یاد آور شد: اکنون در شرایطی هستیم که در مورد جبهه مقاومت انواع تحلیل ها صورت می گیرد که دسته ای از این تحلیل ها دشمن مغرضانه عمل کرده و با هدف عمق بخشیدن به جنگ روانشناختی بوده تا تغییر در رفتار مردم ایجاد کند .

آیت الله حسینی همدانی افزود: در تحلیل دیگر افراد ترسو به خاطر تهدیدات دشمنان از روی ترس تحلیل می کنند و به حرف های گزاف دشمن اعتماد دارند و می خواهند به این نتیجه برسند که باید تسلیم شد .

وی گفت: این افراد ترسو همه داشته ها را کنار می گذارند و نداشته دشمن را می بینند و تاکید بر عقب نشینی دارند .

امام جمعه کرج گفت: عده ای دیگر براساس شنیده ها تحلیل دارند که به ناامیدی ، سیاه نمایی و تضعیف جبهه مقاومت منتج می شود که دراین زمینه گاهی اوقات نیروهای ارزشی هم در دام این گروه می افتند.

وی اضافه کرد:اما عده ای تحلیل روشن بینانه و بصیرت افزا دارند با فهم صحیح از شرایط و با تکیه برفرمایشات امامان انقلاب تحلیل درستی به جامعه می دهند .

در جنگ ترکیبی باید دفاع ترکیبی داشت

نماینده ولی فقیه دراستان البرز درادامه با بیان اینکه درجنگ ترکیبی باید دفاع ترکیبی داشت گفت: دراین جنگ باید تحلیل ها چند وجهی باشد و اگر مطلبی می شنویم بدون صحت و سقم اقدام به نشر نکنیم .

وی تاکید کرد: توجه به روایات قرآنی در تحلیل های این روزها مهم است و دشمن به دلیل اینکه دچار اضمحلال شده فشار به کشورهای منطقه آورده است .

آیت الله حسینی همدانی گفت:آینده دراختیار کسانی است که مجاهدانه می جنگند بنابراین یقین داریم که این تیره یهود نابود می شود .

وی بیان کرد: حضرت امام (ره) و رهبرمعظم انقلاب با همین روش یعنی تکیه بر آیات قرآنی وقایع را تحلیل دارند و شهادت غنیمت است نه خسارت بنابراین باید با امید آفرینی تحلیل وقایع را دنبال کرد تا تاثیر سوء نداشته باشد.

امام جمعه کرج یاد آورشد: اگر به روند حوادث توجه کنیم در 76 سالی که رژیم غاصب جنایات خود را شروع کرده برای اولین بار دریک سال گذشته در حوزه انتفاع وارد شده است درحالی که در گذشته همیشه حمله می کرد .

وی اضافه کرد: رژیم کودک کش اسراییل اکنون آرایش پدافندی گرفته و برای اولین بار همه آنچه را که از آن دفاع می کرد را از بین رفته دیده است .

اسراییل به دنبال حفظ موجودیت خود پس از طوفان الاقصی است

نماینده ولی فقیه دراستان البرز خاطرنشان کرد: بازدارندگی غیرقابل نفوذ ، اطمینان از داشتن امنیت از جمله مواردی است که اسراییل از دست داده و پس از طوفان الاقصی به دنبال حفظ موجودیت خود است درحالی که پیش از این دنبال حفظ مشروعیت بود .

وی اضافه کرد: جنگ ممکن است طول بکشد چون رژیم غاصب می خواهد حفظ موجودیت کند و همواره حمله منفعلانه دارد بطوریکه فقط ناچار است جواب دهد.

امام جمعه کرج گفت: جبهه مقاومت امروز به شبکه ای متحد تبدیل شده با برنامه دقیق و تقسیم کار که تحولات آینده را در دست دارد .

وی دراین بخش که با تکبیر نماز گزاران همراه بود ادامه داد: بنابراین آینده چیزی جز محو اسراییل نیست و اگر کشورهایی مثل آلمان گفته بودند که نباید ایران موشک می زد به دنبال این بودند که صنایع دفاعی نداشته باشیم .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز افزود: امروز به دنبال وابستگی ایران اسلامی به غرب هستند.

خانواده ،مدرسه و مسجد نقش اساسی در تربیت جوانان دارد

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: منزل (خانواده) ، مسجد و مدرسه نقش اساسی در تربیت جوانان دارند بنابراین متعهدانه درکنار هم باید عمل کنند .

وی افزود: تربیت فرزندان در خانواده آنقدر مهم است که در پنج سال اول زندگی فرزندان به اندازه تمام عمرآنان یادگیری دارند.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: البته عناصردیگری مانند الگو که بهترین آنان پدر و مادر و روابط حسنه اناغن با یکدیگر و فرزندان است تاثیرگذار می باشد .

تحقیر فرزندان ، مقایسه نادرست فرزندان با دیگران و اختلافات خانوادگی از جمله موارد مسمومی بود که در تربیت جوانان امام جمعه کرج اشاره کرد .

وی تاکید کرد: مدرسه نیز نقش موثر خود را دارد که دراین زمینه باید اولیا با معلمان ارتباط موثر داشته و معلم را بزرگ جلوه دهند .

امام جمعه کرج یاد آورشد: معلمان فقط نقش آموزش نداشته باشند و نقش تربیتی آنان از اهمیت بیشتری برخوردار است .

وی مسجد را به خاطر روح جمعی و جمع گرایی همراه با بیان مشکلات جامعه از عوامل موثر دیگر در تربیت فرزندان برشمرد و تاکید کرد: درحال ساختن نسل تراز هستیم که در مسیر تمدن سازی حرکت می کند باید با دقت و با حوصله همراه با خلاقیت پیش رویم .

مراسم روز فرهنگی کرج در شان این شهرستان نبود

نماینده ولی فقیه در استان البرز درادامه هدف از نامگذاری روزها را گفتمان سازی و بزرگداشت واقعه ها عنوان کرد و گفت: مراسم روز فرهنگی کرج در شان آن نبود .

وی افزود: روز کرج یکی از مناسبت های مهم تاریخی است که 20 مهرماه می باشد بنابراین با دقت انتخاب شده است .

امام جمعه کرج گفت: کمیته ای تشکیل شود از ایام انقلاب ، دفاع مقدس و علمای بزرگ و فرهیخته ، هنرمندان را معرفی کنیم چراکه جلوه های طبیعی ، صنایع و اقوام بسیاری را در کرج داریم .

مصلی کرج آماده دریافت کمک های نقدی برای محور مقاومت است

نماینده ولی فقیه دراستان البرز درادامه بیان کرد: مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان به فرمان رهبرمعظم انقلاب آماده دریافت کمک های نقدی است با تشکیل قرارگاه عملیاتی و مواصلاتی نصر اقدامات موثری انجام شده و تاامروز نیز اجناس و وجوه نقدی جمع آوری شده است .

وی گفت: به دفتر بنده هم مراجعاتی بوده همراه با هدایا و دلنوشته ها که جلوه های خاصی است بنابراین از حوزه هنر درخواست می شود این برگ برنده ایرانی را با ثبت هنری در تاریخ ایران ماندگار کنند .

برخی از حقه بازی ها در نان قابل قبول نیست

امام جمعه کرج در ادامه با بیان اینکه دستگاه مربوطه باید هرچه بیشتر کیفیت و قیمت نان را باید مورد نظارت قرار دهد گفت: برخی حقه بازی ها در توزیع نان قابل قبول نیست .

وی افزود: اتحادیه مربوطه مراقبت داشته باشد چراکه عده ای اجحاف می کنند و بنده با عده ای دوستان نظارت داشتیم برخی ازنانوایی ها پول سه نان را می گیرند و یک نان ارایه می دهند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha