سه تصادف با ۱۴ مصدوم در گلستان
عکس آرشیو ایرنا است

گرگان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی، امدادگران این جمعیت به حادثه‌دیدگان سه فقره تصادف با ۱۴ مصدوم در شهرهای مختلف این استان خبر داد.

قاسم غریب‌آبادی جمعه شب در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در یک تصادف رخ داده در جاده کردکوی- درازنو، یک دستگاه مزدا وانت با گارد ریل در پارک جنگلی امام رضا (ع) برخورد کرد.

وی بیان کرد: در این تصادف که عصر امروز رخ داد، هفت نفر سرنشین خودرو مزدا وانت بودند که ۲ نفر توسط آمبولانس اعزامی جمعیت و پنج نفر دیگر توسط عوامل اورژانس به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومین انتقالی با آمبولانس جمعیت ۲ خانم ۳۸ و ۵۳ ساله بودند که به ترتیب به دلیل ترومای سر و ترومای دست چپ و راست به مرکز درمانی امیرالمومنین (ع) کردکوی انتقال داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در تصادف دیگری که عصر امروز رخ داد، یک دستگاه سواری پراید در جاده خط نو کلاله - گنبدکاووس بعد از شهر ینقاق دچار واژگونی شد.

غریب‌آبادی افزود: پراید مورد نظر پنج سرنشین داشت که سه مصدوم توسط عوامل اورژانس و ۲ نفر دیگر توسط امدادگران هلال احمر با آمبولانس اعزامی این جمعیت به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: مصدومین منتقل شده توسط همکاران هلال احمر شامل یک مرد و پسر به ترتیب ۴۵ و ۱۵ ساله بودند که به دلیل ترومای قفسه سینه و ترومای سر به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: در آخرین مورد، گزارش یک فقره تصادف زنجیره‌ای (برخورد پنج دستگاه خودروی سواری با یکدیگر) توسط عوامل اورژانس اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: این تصادف عصر امروز در بلوار هیرکان گرگان مقابل مدرسه علمیه امام خمینی (ره) رخ داد.

غریب‌آبادی اظهار کرد: کل سرنشینان این خودروها ۱۵ نفر بودند که ۲ نفر از آنان مصدوم و توسط امدادگران جمعیت با آمبولانس اعزامی به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شدند.

وی بیان کرد: مصدومین ۲ خانم ۵۳ و ۲۸ ساله بودند که به ترتیب دچار ترومای ساق پای چپ و ترومای سر و ساق پای چپ شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha