۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85631950
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدور اخطار پلمب به ۴ باغ‌رستوران در ملارد برای به‌کارگیری اتباع خارجی

ملارد - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان ملارد از صدور اخطار پلمب به چهار باغ رستوران در روستای خوشنام این شهرستکان به دلیل به‌کارگیری اتباع خارجی خبر داد.

به گزارش ایرنا، اصغر انصاری روز شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: طی بازرسی از پنج باغ رستوران در روستای خوشنام، به ۴ باغ رستوران به دلیل به کارگیری اتباع خارجی اخطار پلمب صادر شد.

وی با بیان اینکه به‌کارگیری اتباع خارجی، (مجاز و غیرمجاز) در واحدهای صنفی مربوط به مشاغل اغذیه ممنوع است، افزود: تیم های بازرسی در ساعات مختلف شبانه روز گزارشات واصله را پیگیری کرده و با کار فرمایان متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

بازرس کل استان تهران و رئیس بازرسی منطقه یک کشوری نیز پیشتر گفته بود که تولیدکنندگان مواد غذایی مطلع باشند که حق استفاده از اتباع خارجی چه مجاز و چه غیرمجاز در محیط تولید مواد غذایی را ندارند و در صورت مشاهده بازرسان، کالاهای تولید شده غیراستاندارد و غیربهداشتی به جامعه معرفی خواهد شد.

استاندار تهران نیز گفته بود که کارفرمایانی که از نیروی کار اتباع غیرمجاز استفاده کنند، طبق مصوبات این طرح جریمه خواهند شد؛ طبق ماده ۱۸۱ قانون کار، به کارگیری اتباع غیرمجاز روزانه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان جریمه نقدی دارد و ما در این طرح ضربتی عمل خواهیم کرد.

شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha