شکایت از وضعیت راه‌ها در صدر تماس‌های مردم اصفهان با سامانه ۱۴۱ 

اصفهان- ایرنا- رییس مرکز مدیریت راه‌های اصفهان گفت: بیشترین موارد مطرح شده در تماس مردم با سامانه تلفنی ۱۴۱ استان در نیمه نخست امسال مربوط به شکایت از وضعیت راه‌ها و پس از آن، مسائل حوزه حمل‌ و نقل باری و مسافری بوده است.

مریم تاکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۹۴ هزار و ۵۸۶ تماس در نیمه نخست سال‌جاری با تلفن گویای ۱۴۱ (مرکز مدیریت راه‌ها) در اصفهان گرفته و به ۳۱ هزار و ۴۷۹ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان پاسخ داده شد.

وی اظهار کرد: مشکلات راه‌ها با ۱۷.۱ درصد بیشترین سهم از تماس‌های سامانه ۱۴۱ در استان اصفهان را در بر می‌گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل‌ و نقل باری و مسافری، عوارضی‌ها، امداد خودرو، مراکز خدمات رفاهی و ایمنی و حریم راه‌ها قرار دارد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان با اشاره به ثبت شدن ۱۷ هزار و ۳۲۸ شکایت در این تماس‌ها، گفت: از مجموع پنج هزار و ۶۷۸ شکایت ثبت شده در حوزه حمل‌ و نقل بار، چهار هزار و ۸۸۳ شکایت پایان یافته است.

تاکی افزود: یک‌هزار و ۳۷۹ شکایت نیز در حوزه حمل‌ و نقل مسافری ثبت شده است که همه آنها در کمیسیون‌های مربوطه بررسی و پاسخ داده شد.
وی خاطرنشان کرد: عدم پرداخت کرایه، نرخ نامتعارف کمیسیون جهت حمل بار و عدم تخلیه بار بیشترین موضوع شکایت ها در حوزه حمل و نقل باری بوده است.

تاکی اضافه کرد: نقص فنی خودرو، تاخیر بیش از اندازه در آغاز سفر و نبود ناوگان مسافری نیز بیشترین تعداد شکایت ثبت شده در حوزه حمل‌ و نقل مسافر را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: ۱۳۶ هزار و ۴۱۵ شکایت مردمی در نیمه نخست امسال در سامانه ۱۴۱ کشوری ثبت شده که اصفهان با سهم ۱۲.۷ درصدی از آن، رتبه دوم را در این زمینه دارد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز کشور به‌عنوان چهارراه ترانزیت بار و مسافر، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha