۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85631996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع تصرف بخشی از حریم رودخانه نهاوند

۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبر: 85631996
رفع تصرف بخشی از حریم رودخانه نهاوند

همدان- ایرنا- مدیرمنابع آب نهاوند از رفع تصرف مساحتی در حدود ۲ هزار مترمربع از اراضی بستر و حریم رودخانه حرم آباد در منطقه ده سرخه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی فلک دین روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزاد سازی حریم رودخانه در منطقه ده سرخ با اخذ دستور از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند و با استناد به تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب در معیت مامورین نیروی انتظامی منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه طی این عملیات دیوارکشی و درختان کاشته شده در بستر رودخانه رفع تصرف شد افزود: این عملیات در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه ها و مجاری آبهای سطحی و جلوگیری از هر گونه تصرف در بستر و حریم رودخانه ها که جزو اموال ملی و عمومی محسوب می شود و همچنین افزایش میزان آبگذری رودخانه به ویژه در فصول پر بارش سال انجام شد.

مدیر منابع آب شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه گروه گشت و بازرسی این مدیریت به طور مداوم در منطقه در حال گشت زنی بوده و به محض شناسایی هر گونه تصرف در بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها در ابتدا به متخلف یا متخلفان اخطاریه لازم ابلاغ و در صورت بی توجهی با اخذ دستور قضایی نسبت به برخورد قاطع با متخلفان اقدام خواهد شد.

فلک الدین خاطر نشان کرد: حسب وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه منابع آب های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha