۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85632065
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسیدگی به ۷۰۰ پرونده شکایت مردمی در تعزیرات همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از رسیدگی به ۷۰۰ شکایت مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد و گفت: بیشتر این شکایت ها در زمینه مبل، کابینت، خرید از فضای مجازی، صافکاری و تعمیرات ماشین است.

مرضیه یونسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح این تعداد شکایت نشان دهنده اعتماد مردم استان و بزرگترین سند افتخار و نقطه قوت تعزیرات حکومتی در انجام بهتر وظایف محسوب می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: اصل سرعت در تمام رسیدگی های سازمان تعزیرات حکومتی حاکم است و شعبات در کنار توجه ویژه به صدور آرای متقن و عادلانه که مورد تاکید ریاست جدید سازمان تعزیرات قرار دارد، تلاش می کنند پرونده ها را در کوتاه ترین زمان ممکن تعیین تکلیف کنند و به همین دلیل شهروندان تمایل بیشتری دارند که کلیه شکایات خود از اصناف و کسبه را از طریق تعزیرات حکومتی پیگیری کنند.

رسیدگی به ۷۰۰ پرونده شکایت مردمی در تعزیرات همدان

یونسی گفت: از دیگر دلایل رغبت شهروندان برای مراجعه به تعزیرات، علاوه بر سریع و دقیق بودن رسیدگی های تعزیراتی، رایگان بودن طرح شکایت در تعزیرات حکومتی است به نحوی که از ابتدا تا مرحله اجرای حکم صادره هیچ هزینه ای از آنها دریافت نمی شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: افرادی که از وقوع تخلفات صنفی متحمل ضرر و زیان مالی شده اند می توانند علاوه بر مراجعه به اتاق اصناف ، اداره بازرسی و نظارت سازمان صمت ، سامانه های اینترنتی ۱۳۵ و ۱۲۴ و یا با حضور در ادارات تعزیرات حکومتی شکایات خود را از اصناف ثبت کرده تا در کمترین زمان ممکن رای قانونی صادر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha