۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85632077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از  ایستگاه پمپاژ آب ورودی شهر امام حسن و چهار روستای شهرستان دیلم

بوشهر - ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: پمپاژ ورودی شهر امام حسن و چهار روستای شهرستان دیلم بهره‌برداری رسید.

ایوالحسن عالی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی‌های دقیق، این طرح مهم در تأمین آب شرب ساکنان این منطقه در بازه زمانی از پیش تعریف شده به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: پروژه پمپاژ ورودی شهر امام حسن (ع) با حمایت‌های ویژه پورکبگانی نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم به سرانجام رسیده که این نشان از اهتمام نماینده این حوزه به مسائل و مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: این طرح با 37 میلیارد ریال اعتبار اجرا و زیرساخت‌های لازم را برای تأمین آب شرب این منطقه را بهبود بخشیده است.

وی همچنین به اهمیت این ایستگاه تقویت فشار آب اشاره و گفت: با احداث این ایستگاه به تامین و تقویت پایداری آب شهر امام حسن و روستاهای حصار، گاودار، مال میر و بنه احمدان شده است.

بیشتر بخوانید

احداث حدود ۶ کیلومتر خط انتقال فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر

قطع حدود ۱۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در بوشهر

عالی افزود: بهره‌برداری از این طرح، همچنین بهبود کیفیت و کمیت آب شرب در این مناطق و افزایش رضایت شهروندان کمک شایانی کرده است.

وی اظهار کرد: سایر پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر نیز در مناطق مختلفی در دست اجرا است که بخشی از آنها در دهه فجر امسال عملیاتی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha