رسانه‌های صهیونیستی: پایگاه نظامی «گلیلوت» هدف قرار گرفت

تهران - ایرنا - رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که همزمان با حمله پهپادی به محل اقامت «بنامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در قیساریا، پایگاه «گلیلوت» مهمترین پایگاه اطلاعاتی ارتش اسرائیل نیز هدف قرار گرفته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نوشت: همزمان با هدف قرار گرفتن محل اقامت نخست وزیر توسط یک پهپاد انفجاری، آژیرهای خطر در پایگاه نظامی «گلیلوت» که مقر اصلی یگان ۸۲۰۰ است، به صدا درآمد.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی با ادغان به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در هدف گیری این پهپادها گزارش داند که پهپادهای ارسال شده، مسیر ۷۰ کیلومتری از لبنان را پیمودند و د رحالی که دو فروند آنها رهگیری شد اما یکی از آنها بصورت مستقیم ساختمانی در قیساریا را هدف قرار داد.

تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد بالگردهای تهاجمی رژپم صهیونیستی از نوع آپاچی، سعی دارند پهپادی که ساختمان محل اقامت نتانیاهو را هدف قرار داد رهگیری کنند اما به رغم تلاش های فراوان موفق به این کار نشدند.

یک مقام رژیم صهیونیستی نیز به شبکه اسکای نیوز از اظهارنظر درباره سرنوشت «نتانیاهو» ‌ پس از این حمله خودداری کرد و افزود که نتیجه این حمله پهپادی تاکنون مشخص نیست.

شبکه های خبری رژیم صهیونیستی گزارش داند که مرکز نظارت بر ارتش رژیم صهیوینستی نسبت به هرگونه انتشار اطلاعات پیرامون ساختمانی که امروز با حمله پهپادی حزب الله لبنان هدف قرار گرفت، توسط رسانه ها هشدار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی، پس از انتشار خبر هدف قرار گرفتن محل اقامت نتانیاهو توسط پهپاد، از سانسور نظامی اعمال شده توسط مقامات این رژیم انتقاد کردند.

بسیاری از شبکه های خبری منطقه اعمال سانسور شدید درمورد هدف قرار گرفتن محل اقامت نتانیاهو را نشانه ای از درست بودن این خبر دانستند و عنوان کردند که رسانه های رژیم صهیونیستی نمی توانند آن را اعلام کنند.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین اضافه کردند که ارتش این رژیم تحقیقاتی را درباره شکست سامانه پدافند هوایی در رهگیری پهپادی که اقامتگاه نتانیاهو را هدف قرار داد، آغاز کرده است.

رسانه های صهیونیستی همچنین نوشتند: چند روز پس از حمله به پادگان تیپ گولانی در صحرای «عاره»، ‌پهپادهای حزب الله لبنان لایه‌های پدافند هوایی و بالگردهای اسرائیل را دور زدند و به قیساریا رسیدند و به ساختمانی برخورد کردند که از سامانه های قوی پدافندی برخوردار است و محل اقامت شخصی «بنیامین نتانیاهو» رئیس کابینه اسرائیل است.

بسیاری از شبکه های منطقه از جمله الغد نیز گزارش دادند که تدابیر شدید امنیتی در محل اصابت پهپاد در قیساریا اعمال شده است و جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمال تل آویو به پرواز در آمده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha